ناظران مصرف کننده استراليا به شركت اجاره اسكوتر برقي Lime Network با یک دادگاه که پس از کشف آن ، کاربران را از مسئله ایمنی آگاه نکرد. کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا (ACCC) امروز تعهدی را پذیرفت که مشخص می کند اسکوترهای آهک فقط در صورت ورود مجدد به تجارت به دنبال COVID-19 ، باید اسکوترهای نسل سوم خود را تأمین کنند. ACCC نگران بود كه شركت نادرست اسكوترهاي نسل دوم خود را به عنوان بي خطر براي استفاده در هنگام استفاده از می دانست که این اسکوترها در بعضی مواقع مستعد به کار بردن نیروی ترمز بیش از حد بر روی چرخ جلو هستند. (AAP) در برخی شرایط ، چرخ جلو کاملاً قفل می شود و صدمات جدی به مصرف کنندگان از جمله استخوان های شکسته وارد می کند. دندانهای آسیب دیده ، بریدگی ها و ساییدگی ها. “نادرست ایمنی یک محصول می تواند عواقب بسیار جدی داشته باشد ، “کمیسار ACCC ، سارا دادگاه ، گفت: ” مشاغل باید موضوعات شناخته شده را افشا کنند تا مصرف کنندگان اگر هنوز تصمیم به استفاده از محصولات گرفتند ، اقدامات احتیاطی بیشتری را انجام دهند. ” > (دامنه) طبق قانون مصرف کنندگان استرالیا ، مشاغل باید گزارش دهند اگر کاربر به دلیل استفاده از محصولات خود ، صدمه ای متحمل شده باشد. مرتبط توضیح مالیات: چگونه می توانیم دوباره کار خود را بدست آوریم صندوق در دو هفته یا کمتر ” تغییر نام این مشکل را حذف نمی کند ‘ شکل> صفحه اصلی کارشناس امنیتی نکاتی درباره نحوه محافظت از اموال خود در مقابل سارقان ، زیرا استرالیایی ها از خواب زمستانی بیرون می آیند ACCC نگران است كه آهك چنین گزارشی را در” حداقل “50 مورد مربوط به آسيب های وارده به هنگام سوار شدن در اسكوترهای نسل دوم ارائه ندهد. آهک به دلیل بیماری همه گیر و COVID-19 عملیات اسکوتر الکترونیکی خود را در مارس 2020 به حالت تعلیق درآورد. اقدامات بهداشتی وضع شده توسط دولتها (تهیه شده) اگر آهک توصیه کرد ces عملیات خود را در استرالیا انجام داده است ، همچنین متعهد شده است كه فقط ژنرال 3 یا سایر مدلهای بعدی اسكوترهای الکترونیکی را برای استخدام تهیه كند تا به موارد ایمنی یا نقصهای تأثیرگذار در اسكوترهای الکترونیك خود بپردازد و یك برنامه جامع پیروی از آن را پیاده سازی كند. در بیانیه ارائه شده به 9News.com.au لیمو اذعان کرد: تعهدات گزارش دهی را برآورده نكرده و گفته است كه متعهد است تا از استفاده ایمن از اسكوترهای خود اطمینان حاصل كند. ” قبل از حل مسئله در مارس 2019 ، در موارد بسیار نادر ، ترمز بیش از حد بر روی چرخ جلوی برخی از اسکوترهای الکترونیکی Gen 2 ممکن است رخ دهد که منجر به توقف اسکوتر الکترونیکی بطور غیر منتظره شود “. بیانیه خوانده شده است. “پس از آگاهی از موضوع ، ما بلافاصله یک inves کامل را راه اندازی کردیم تنظیم و ارتقاء سیستم عامل به اسکوترهای الکترونیکی Gen 2 ما برای حل مسئله اقدام کرد. ” این به روزرسانی های سیستم عامل موفقیت آمیز بودند ، و ما اطمینان داریم که آنها مسئله توقف ناگهانی را حل کرده اند. ” این شرکت گفته است که “نمایش چالش” را برای نشان دادن تعهد خود نسبت به ایمنی و رعایت قوانین مصرف کننده خواهد پذیرفت و با ACCC همکاری خواهد کرد. به دلیل شکستن هشدارهای خبری و پخش مستقیم از طریق تلفن هوشمند خود تا برنامه 9News و اعلان ها را در App فروشگاه or Google Play. همچنین می توانید به روز باشید اطلاعات مربوط به برنامه Coronavirus Australia استرالیا ، موجود در فروشگاه App ” Google Play و کانال WhatsApp دولت .