الون مسک روز دوشنبه توئیت کرد که تسلا در حال ساخت باتری هایی است که می تواند طی “احتمالاً 3 تا 4 سال” مسافت پیموده شده را در طی مسافت پیموده شود.
“400 Wh / kg * با عمر چرخه بالا ، در حجم (نه فقط آزمایشگاه) تولید می شود ، دور نیست” ، مشک وعده داده در توییت خود.
محققان گفتند چگالی انرژی باتری های پاناسونیک که در مدل 3 تسلا مورد استفاده قرار می گیرد ، حدود 260Wh / kg است ، به این معنی که باتری های جدید پرش 50 درصد در چگالی انرژی را نشان می دهند – رقمی که برای دستیابی به دامنه رانندگی طولانی تر است.
صدای جیر جیر موسک یک ماه قبل از ارائه باتری روز 22 سپتامبر تسلا ، جایی که پیش بینی می شود خودروساز برقی با پیشرفتی که در تولید باتری برای EV های خود داشته است ، طرفداران و سرمایه گذاران را پیاده خواهد کرد.
در اوایل سال جاری ، گزارش هایی منتشر شد مبنی بر اینکه تسلا به رونمایی از اولین نسخه خود [a href = “https://nypost.com/2020/05/15/tesla-close-to-rolling-out-car نزدیک شده است. -با گزارش باتری میلیونی مایل / / “>” میلیون مایل “باتری خودرو ، که تا اوایل سال 2021 در سدان های مدل 3 چینی ساخته خواهد شد.
باتری های به روز شده به گونه ای طراحی شده اند که برای یک میلیون مایل استفاده قبل از شکستن دوام دارند و باعث می شود تسلا بتواند به اندازه رقبای بنزینی خود با قیمت مناسب بفروشد.
آنها توسط فن آوری معاصر Amperex غول باتری چینی با همکاری کارشناسان باتری استخدام شده توسط موسک ساخته شدند.
باتری هایی که تراکم انرژی و ظرفیت ذخیره بیشتری دارند و در عین حال ارزان تر هستند ، در نهایت راه خود را به تسلا در بازارهای دیگر از جمله آمریکای شمالی می رسانند.
همچنین تسلا در نظر دارد فرآیندهای جدید تولید باتری با سرعت بالا و به شدت خودکار را طراحی کند که به منظور کاهش هزینه های نیروی کار و افزایش تولید در “تراکتورهای عظیم” حدود 30 برابر اندازه نوادا پراکنده شرکت “gigafective” این شرکت اجرا شود – استراتژیی که در اواخر منتشر شد. ماه آوریل توسط تحلیلگران توسط موسک
با سیم پست