این یک روش خوب برای خلاص شدن از منفورترین مرکز حمل و نقل شهر است.
بسیاری از 250،000 مسافر مسافری که روزانه از ترمینال اتوبوس بندری در خیابان هشتم استفاده می کنند ، دوست دارند که شاهد از بین رفتن امکانات زشت و ناکارآمد باشند. یک پیشنهاد جسورانه جایگزینی که توسط یک شرکت بزرگ مهندسی و طراحی ارائه شده است ، با انتقال آن به زیرزمین آرزوی آنها را می دهد
اما مردم هرگز در مورد آن چیزی نشنیده اند – تاکنون.
PA می خواهد جایگزین ترمینال منسوخ شده و بیش از حد شلوغ شود ، مدیر اجرایی سابق آژانس if-federal-help-fall-through / “> پت فویه به آرامی” منسوخ از نظر عملکرد “را صدا می کند. کمیک جان الیور با رنگی تر آن را “تنها بدترین مکان در” نامید سیاره زمین. ”
تشکیلات خودگردان در حال بررسی سه گزینه برای مدرنیزه کردن ترمینال و قرار دادن یک برج اداری در بالای آن یا انتقال بخشی از آن به مرکز همایش های دور از دسترس Javits است.
اکنون ، The Post به طور انحصاری از طرحی توسط غول زیرساخت جهانی AECOM و شرکت معماری STV برای دفن ترمینال در زیر زمین در “فضای عمومی سر به فلک کشیده شده” که به بازار ترمینال هادسون تغییر نام داده است ، با فروشگاه ها ، کافه ها و اتصال به شماره 7 به دست آورده است. و خطوط مترو خیابان هشتم.
یک سقف شیشه ای بزرگ ، باعث تابش نور خورشید می شود. تونل های جدید نزدیک ورودی تونل لینکلن اتوبوس ها را مستقیماً وارد ترمینال قنات می کند و گره های زشت رمپ های سقفی را از بین می برد. بلوک خیابان 41 غربی بین خیابان های هشتم و نهم ، که در انتهای خیابان قرار دارد ، برای ایجاد “فوق العاده” در خیابان ها و خیابان های 40 و 42 غربی برای پارک عمومی زیبا و برج های اداری یا آپارتمانی جدید بسته می شود. / p>
AECOM چشم انداز خود را به PA در سال 2019 ارائه داد. آژانس خونریزی پول آن را برای سایر سناریوها در نظر گرفت زیرا هزینه آنها هر 10 میلیارد دلار در مقایسه با 15 میلیارد دلار برای طرح ترمینال غرق شده بود.
اما برخی از تحلیلگران می گویند طرح AECOM اکنون می تواند به لطف ابتکار عمل ترامپ برای تحریک توسعه جدید بسیار ارزان تر شود.
طرفداران می گویند با بهره گیری از وامهای فدرال با بهره تقریباً صفر برای تحریک توسعه به عنوان بخشی از بهبودی از بحران COVID-19 ، پروژه می تواند با هزینه کم یا بدون هیچ گونه هزینه برای PA هزینه شود.
“[وزیر خزانه داری] استیو مونوچین اساساً گفته است:” سرمایه گذاری های خوبی به ما نشان دهید و ما سود را تا نزدیک به صفر نشان خواهیم داد “، یک مدیر اجرایی آشنا با ایده ترمینال اتوبوسرانی گفت. وام گیرندگان متعهد می شوند که بیش از 30 سال به فدرال بازپرداخت کنند.
افراد داخلی گفتند که کارگروه AECOM برای پروژه ترمینال توسط مدیر اجرایی سابق PA ، کریستوفر وارد ، که مدیر عامل شرکت طراحی در منطقه نیویورک بود ، تا زمانی که شرکت را ترک نکرد در سال 2018 هدایت می شد. 2011 ، پروژه متوقف شده تجارت جهانی مرکز تجارت جهانی آژانس را نجات داد و به دلیل شکستن یک سقوط سرسخت لجام شناخته شد.
طرح ترمینال شامل آنچه متخصصان املاک و مستغلات “یک میلیون قطعه متحرک” می نامند. از جمله موارد دیگر ، این نیاز به یک آژانس توسعه ایالت-شهری دارد که پروژه را برای سازمان حفاظت از کشور طراحی کند.
ابتدا یک جعبه بزرگ برای ترمینال اتوبوس و امکانات رفاهی مسافر جدید در زیر ترمینال فعلی ساخته می شود. قبل از تخریب ساختمان فوق زمین نصب می شود.
این شهر ، مالک زمین و اتحادیه اروپا می توانند با فروش حقوق هوایی به توسعه دهندگانی که در بخشهایی از این ابر بلوک تعیین می شوند ، سود خود را کاهش دهند. منطقه برای توسعه حدود شش میلیون فوت مربع بدون نیاز به بازبینی عمومی منطقه بندی شده است. برج های جدید در واقع منطقه Times Square را به غرب فراتر از مرز فعلی خیابان هشتم گسترش می دهد.
در آخر هفته تعطیلات روز کارگر نمی توان با کسی درگیر شد.