به گفته فاکس ، تقاضای رو به افزایش برای ورزش در حال ترجمه به دلارهای تبلیغاتی مهم است ، که فصل اول بیس بال را با اولین ضربه سر سه گانه خود در روز شنبه آغاز می کند.
رئیس فروش ورزشی Fox ، Seth Winter ، چهارشنبه به بلومبرگ گفت: موجودی تبلیغاتی برای 9 ساعته بازی ها به فروش می رسد. این شامل چهارمین بازی “Nightcap” است که ساعت 9 بعد از ظهر پخش می شود. ET در کانال کابل Fox Sports 1 شرکت.
ویند گفت ، بهمن ناگهانی هزینه های تبلیغات ، ماه های بعدی خشکسالی به دلیل بیماری همه گیر ، شگفت زده شد. وینت گفت: “10 روز پیش موجودی بیس بال ما وقتی که مردم متوجه شدند ما می توانیم محصولی را در این زمینه قرار دهیم ، قفسه را خاموش کرد.” “ما فقط سونامی سرمایه گذاری داشتیم.”
بیس بال پنجشنبه شب برمی گردد با یک فصل 60 بازی بعد از ماهها ورزش بدون ورزش ، از ماه مارس شروع می شود. انتظار می رود میزان تقاضای تاخیر در افزایش علاقه هواداران ورزشی که در این مدت محدود به کارهای دیگری غیر از تماشای تلویزیون بوده اند ، کمک کند.
در واقع ، طبق نظر Home Team Sports ، یک بخش فاکس که در آن شبکه ها تبلیغات می کند ، رتبه بندی مخاطبان برای هشت بازی بیس بال پیش فصل که در شبکه های ورزشی منطقه ای پخش شد ، بیش از دو برابر تعداد بازی های آموزشی بهار بازی شده در اوایل سال است. .
را ببینید همچنین
سوابق MLB که ممکن است در یک فصل عجیب و غریب شکسته شود >
با برنامه مختصر 60 بازی روی شیر ، … وجود نخواهد داشت
روباه که بزرگترین بازیکن بازار بیس بال است ، به لطف داشتن حق پخش مسابقات قهرمانی لیگ و سریال جهانی ، همچنین توانسته است اکثر اسپانسرهای خود را متقاعد کند که با برنامه های هزینه های پیش از بیماری همه گیر خود را حفظ کنند. . وی گفت ، معدود تبلیغ کننده هایی که درخواست پول خود را پس داده اند ، برگشته اند ، و خاطرنشان کرد: تبلیغ کنندگان جدید حدود 10 درصد بیشتر از آنچه که قبلاً خریداری کرده بودند پرداخت می کنند.
بیشترین هزینه تبلیغات مربوط به شرکت های فنی ، از جمله سازندگان محصولات برای کودکانی است که در پاییز به صورت آنلاین در مدرسه می روند. چون آمریکایی ها از نرخ بهره پایین استفاده می کنند ، هزینه های شرکت های رهنی نیز رو به افزایش است.
با وجود نشانه های اولیه از تبلیغات بیس بال قوی صرف شده ، هنوز مشخص است که آیا این صنعت می تواند به هزینه های سال گذشته نزدیک شود ، که طبق گفته های کانتار رسانه ای ، مبلغ 584 میلیون دلار بوده است.