بوئینگ در روز چهارشنبه گفت که این کار نیروی کار 160،000 نفر را حدود 10٪ کاهش می دهد ، 787 تولید Dreamliner را کاهش می دهد و سعی در افزایش نقدینگی دارد ، زیرا این کشور را برای سالیان طولانی برای بهبود صنعت از رنج کروناویروس آماده می کند که دومین ماه متوالی خود را رونق می دهد. ضرر.
برنامه ریزان ، خطوط هوایی و تأمین کنندگان با استفاده از همه گیر ، که مسافرت را فلج کرده و اقتصادهای بزرگ را به رکود کشانده است ، دوباره از کار انداختند.
دیو کالهون ، مدیرعامل بوئینگ به سرمایه گذاران گفت: “صنعت ما در نتیجه این همه بیماری بسیار متفاوت به نظر می رسد.” “ما مدتی یک شرکت کوچکتر خواهیم بود.”
بوئینگ مستقر در شیکاگو در سه ماهه اول 4.7 میلیارد دلار پول نقد سوزاند ، اما گفت که اطمینان دارد از نقدینگی کافی برای تأمین بودجه عملیات خود برخوردار شود و سهام خود را با 9.6 درصد افزایش و به 143.50 دلار در معاملات اوایل ظهر فرستاد. p>
بسیاری از کاهش کارها ، که تا پایان سال از طریق اخراج های داوطلبانه و غیر ارادی و همچنین گردش مالی طبیعی به پایان برسد ، در بخش هواپیماهای تجاری شرکت قرار می گیرند ، جایی که که قبلاً با یخ تولید دست و پنجه نرم می کند و سالانه پایه گذاری 737 حداکثر به دنبال دو تصادف کشنده .
گرگ اسمیت گفت ، بوئینگ انتظار دارد از 737 حداکثر تحویل را در سه ماه سوم پس از مصوبات نظارتی از سر بگیرد ، با شروع مجدد تولید با نرخ پایین در سه ماهه دوم قبل از افزایش تدریجی به 31 در ماه در طی سال 2021.
افزایش تدریجی تولید با تقاضای بازار مطابقت دارد. در همین حال ، بوئینگ برای باز کردن نقدی منجمد ، روی تحویل جت هایی که قبلاً ساخته شده است تمرکز خواهد کرد
با تعداد کمی از افراد پرواز ، مشتری های کلیدی 737 Max مانند هواپیمایی Southwest در حال تعویق تحویل های خود هستند.
این بیماری همه گیر ، کاهش تقاضا برای جت های وسیع مانند 787 را تشدید کرده است و منبع اصلی پول نقد برای بوئینگ را در اختیار دارد ، زیرا 737 Max همچنان ثابت است.
بوئینگ قصد دارد تا سال 2022 میزان تولید 787 را به هفت ماه در ماه کاهش دهد – نیمی از نرخ برنامه ریزی شده فقط یک سال پیش هنگام اجرای رکورد ماهانه 14.
در حال حاضر به تدریج هدف را به 10 در پشت تنش های تجاری ایالات متحده و چین کاهش داده بود. همچنین نرخ تولید ترکیبی 777 / 777X را به 3 در ماه در سال 2021 از 5 کاهش می دهد
رویترز روز سه شنبه گزارش داد که بوئینگ با بانکهای سرمایه گذاری در توافق نامه اوراق قرضه احتمالی به ارزش حداقل 10 میلیارد دلار همکاری می کند. ماه گذشته ، کل خط اعتباری 13.8 بیلیون دلاری خود را ترسیم کرد و در حال یافتن وزن کمک های دولت .
تحلیلگران گفتند که سوزاندن سه ماهه پول به همان اندازه از ترس بد نیست و ممکن است این شرکت بتواند از افزایش سرمایه از خزانه داری ایالات متحده جلوگیری کند ، اگرچه ست سیفمن از JPMorgan گفت: مسیر پیش رو برای بوئینگ هنوز “کاملاً چالش برانگیز” است. / p>
برنامه ریز سه ماهه را با 15.5 میلیارد دلار پول نقد به پایان رساند.
ضرر تعدیل شده این شرکت 1.70 میلیارد دلار یا 1.70 دلار در هر سهم در سه ماهه اول بود ، در مقایسه با سود 1.99 میلیارد دلار یا 3.16 دلار در هر سهم ، یک سال قبل.
در طول آخر هفته ، بوئینگ یک قرارداد 4.2 میلیارد دلاری برای هواپیمایی تجاری Embraer SA را لغو کرد و باعث شد این شرکت برزیلی شروع به داوری کند.
همچنین با پرونده های مربوط به 737 سقوط حداکثر و دادستان های فدرال به کمک FBI و بازرس کل وزارت حمل و نقل در حال بررسی صدور گواهینامه هواپیما هستند. رویترز گزارش داد سه‌شنبه 737 تصویب حداکثر تا حداقل اوت پیش بینی نشده است و ممکن است بعداً به آن برگردانده شود.
رقیب اروپایی ایرباس روز چهارشنبه رکود 49 درصدی در سود سه ماهه اول را نشان داد و خواستار یک کارخانه گسترده در صنعت برای بازگرداندن اعتماد به نفس در پرواز بود.
کالهون در یادداشتی برای کارمندان گفت: “صنعت حمل و نقل هوایی سالها طول می کشد تا به سطح ترافیکی که فقط چند ماه پیش شاهد آن بودیم ، بازگردد. ما باید برای آن آماده شویم. ”
به اشتراک بگذارید: Facebook > Twitter

صفحه تلنگر

WhatsApp ایمیل کپی کنید