به نظر می رسد مک دونالد از مشكلات تاج خود در حال بازگشت است.
سهم غول فست فود در معاملات اولیه روز سه شنبه پس از اعلام گزارش فروش ایالات متحده در ماه مه فقط 5 درصد کاهش یافته است – پیشرفت قابل توجهی از آوریل ، هنگامی که آنها 19.2 درصد سقوط کردند.
این شرکت گفت که فروش جهانی برای سه ماهه اول تا 31 ماه مه 30 درصد کاهش یافته است. اما سرمایه گذاران از علائم بهبودی در شرکت دلگیر شدند ، که دوباره بازگشایی شده است تقریباً تمام رستوران هایش به جز رستوران های موجود در مراکز.
“پایه و اساس قوی ما و مزایای منحصر به فرد سیستم مک دونالد ، از جمله درصد بالایی از رستوران های درایو و سرمایه گذاری در زمینه تحویل و دیجیتال ، ما را قادر ساخته تا با چشم انداز در حال تغییر ارائه شده توسط شیوع COVID-19 سازگار شویم.” مدیر عامل شرکت کریس کمپسینسکی در بیانیه ای گفت.
اما یک بخش از ضعف ، صبحانه بوده است . شام های آمریکایی به دلیل اینکه همیشه به صبحانه در خانه می چسبند ، دوباره به خوردن مک های بزرگ ، اما نه تخم مرغ مک مافین ، باز می گردند.
“فروش قابل مقایسه و تعداد مهمانان [در ایالات متحده] منفی باقی مانده است ، به ویژه روزانه صبحانه ،” این شرکت گفت که در پرونده تنظیم مقررات روز سه شنبه.
به اشتراک بگذارید: Facebook توییتر

صفحه تلنگر

WhatsApp Email کپی