مارك زوكربرگ ، مدیر عامل فیس بوك می خواهد به چهار میلیون آمریكایی برای ثبت نام در رای گیری از طریق یك برنامه تبلیغاتی اطلاعاتی جدید كه چهارشنبه قرار است پلت فرم رسانه های اجتماعی اعلام كند ، کمک كند.
زوکربرگ ابتکار چند جانبه را در یک برنامه منتشر شده در USA Today ، جایی که وی همچنین گفت که فیسبوک پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 ادامه خواهد داد تا از دخالت انتخابات جلوگیری کند. p >
ذكربرگ نوشت: “من معتقدم كه فیس بوك مسئولیت نه تنها جلوگیری از سرکوب رای دهندگان – که به طور نامتناسب افراد رنگی را هدف قرار می دهد” ، بلکه همچنین به طور فعال از تعامل ، ثبت نام و مشارکت آگاهان رأی دهنده حمایت می کند. ”
“برای رسیدن به این هدف ، ما در حال ایجاد یک مرکز اطلاعات رای گیری جدید با اطلاعات معتبر ، از جمله نحوه و زمان رای گیری ، و همچنین جزئیات مربوط به ثبت نام رای دهندگان ، رأی گیری از طریق پست و اطلاعات مربوط به رای گیری زودهنگام ،” هستیم. / p>
زوكربرگ گفت فیسبوك پیش بینی می كند كه اطلاعات رأی دهی آن توسط 160 میلیون نفر منتخب انتخابات ماه نوامبر در آمریكا دیده شود.
بنیانگذار غول رسانه های اجتماعی همچنین گفت ، “ما وظیفه داریم از تمامیت رأی خود محافظت کنیم.”
او توضیح داد که چگونه از سال 2016 ، این شرکت میلیارد ها دلار برای جلوگیری از مداخله در انتخابات سرمایه گذاری کرده است.
او نوشت: “تهدید مداخله در انتخابات واقعی و در حال انجام است ، اما سیستم های ما آماده تر از همیشه هستند.”
زاکربرگ اعلام کرد که کاربران فیس بوک که “فقط می خواهند انتخابات پایان یابد” هم اکنون می توانند تبلیغات سیاسی را خاموش کنند.
به اشتراک بگذارید: Facebook Twitter

صفحه تلنگر

WhatsApp Email کپی کنید