برگر کینگ تاج های بزرگ و دوردست اجتماعی را راه اندازی کرده است تا اطمینان حاصل کند که مشتریان 6 پا را از هم دور نگه دارند.
با شروع حق رای دادن مجدداً بازگشایی خدمات ناهارخوری در آلمان ، زنجیره فست فود شیوه جدید و خلاقانه ای برای دور کردن مشتریان از نظر اجتماعی ارائه داد.
رستوران ها که پس از گذشت هفته ها از قفل قفل خود ، دوباره درهای خود را بازگشایی می کنند ، به دنبال راه هایی برای اطمینان از حفظ مشتری فاصله خود هستند.
برگر کینگ تصویری از دو مشتری را که در حال خوردن یک وعده غذایی در خارج از فروشگاه بودند در حالی که از تاج های مخصوص “فاصله اجتماعی” برای ایمن نگه داشتن توییت استفاده کرد ،
این عنوان عنوان شده است: “فاصله بگیرید ، اما آن را مد کنید”
هدفون بزرگ به اندازه کافی فاصله زیادی از سر پوشنده دارد تا اطمینان حاصل شود که از 6 مشتری دیگر مشتریان فاصله دارند.
وقتی یک کاربر توییتر از کجا می تواند یکی را پیدا کند ، برگر کینگ پاسخ داد که تاج در آلمان در دسترس مشتریان است.
سخنگوی Burger King به Business Insider گفت.
“تاج فاصله خود را انجام دهید راهی جالب و بازیگوشانه برای یادآوری میهمانان ما در هنگام لذت بردن از غذا در رستوران ها ، مسافت اجتماعی است.”
ایجاد خلاقیت
کافه ها و رستوران ها در سرتاسر جهان با ایده های خلاقانه ای که پس از قفل کردن ارائه می شوند ، ارائه می شوند.
برخی از موسسات میزان صندلی موجود را کاهش داده اند ، در حالی که برخی دیگر برای جدا نگه داشتن مشتریان ، تصمیم به رنگ آمیزی نشان های روی زمین می گیرند.
در مریلند ، Bar Talet Bar & Grill ، لوله های داخلی بادی را به میزهای قابل حمل تبدیل کردند تا مشتریان را 6 فوت از هم دور نگه دارد.
و ، در سوئد ، رستورانی به نام Bord för En یا Table for One ، هر روز با تهیه غذا به میز در وسط یک مزرعه از طریق یک سبد روی سیستم قرقره طناب ، به یک نفر مجرد سرو می شود. p>
در تایلند ، Maison Saigon از خرسهای پاندا پر شده استفاده می کند تا مکانهایی را که می توانند در آن بنشینند نشان دهند.
با شروع مجدد این کشور و رشد تعداد بازدیدکنندگان ، یک پارک ملی چین شروع به تحویل کلاه های دوردست اجتماعی به وسعت 3 فوت در گردشگران کرد.

را ببینید همچنین

دانش آموزان چینی برای حفظ فاصله ایمن با دیگران از کلاه های 3 پا استفاده می کنند.

دانش آموزان در شرق چین از کلاه های 3 پا استفاده می کردند تا به آنها کمک کنند …

این پارک با الهام از دانش آموزان مدرسه دیده می شوند که از روسری مشابه خود استفاده می کنند در مدرسه Yangzheng در Hangzhou ، مرکز استان ژجیانگ در شرق چین.
کودکان ماسک های جراحی و “کلاه دوردست اجتماعی” اهدا کردند ، که دارای یک ابزار اندازه گیری 3 فوت است که طرفین را خاموش می کند.
در یک کافه در شهر آلمان شوورین شاهد کلاه های مشتری با نودل استخر بودیم ، اما بعداً به عنوان یک شوخی فاش شد.
ژاکلین روته ، صاحب کافه روته ، گفت که این لباس نشان می دهد اجرای رستورانهای داخلی چقدر دشوار است.
در ایتالیا ، Burger King در حال فروش “Whopper Distancing Social” است که سه برابر مقدار پیاز خام معمولاً در همبرگر موجود است.
ایده این است که بوی بد دهان ناشی از پیاز ، مردم آنها را از یکدیگر دورتر خواهد کرد.
“تجارت بزرگ برگر می گوید:” Whopper سه گانه پیاز که به دیگران کمک می کند تا دور بمانند. ”
در بریتانیا ، برگر کینگ حدود 50 رستوران بازگشایی کرده است – اما فقط برای حمل و نقل و تحویل.
به اشتراک بگذارید: Facebook > Twitter

صفحه تلنگر

WhatsApp Email کپی