بزرگنمایی دچار خاموشی شد که باعث شد کاربران از برگزاری همایش های مجازی بیش از سه ساعت بامداد دوشنبه جلوگیری کنند.
سکوی ویدئو کنفرانس – که در میان همه گیری های کروناویروس – افزایش کاربران جدید را تجربه کرده است – می گوید که قطع این قطعی جزئی باعث شده تا کاربران حدوداً 8:50 دقیقه بعد از ظهر قادر به شروع یا پیوستن به جلسات و وبینارها نباشند. به وقت شرقی.
زوم گفت: کاربران همچنین نمی توانند برای حداقل حساب کاربری خود در حساب های پرداخت شده عضو شوند یا خدمات خود را ارتقا دهند یا مدیریت کنند. این شرکت مستقر در کالیفرنیا اعلام کرد که مشکلات را تا ساعت 12:37 بعد از ظهر برطرف کرده است
زوم در مورد داشبورد وضعیت آنلاین
با توجه به وب سایت ردیابی قطع خونی DownDetector .
یک سخنگوی زوم نمی گوید چه چیزی باعث قطع برق یا تعداد کاربرانی شده است.
سخنگوی در بیانیه ای گفت: “ما این مسئله را شناسایی کرده ایم که کاربران قادر به شروع و پیوستن به جلسات زوم و وبینارها نیستند و در حال کار بر روی رفع این مشکل هستیم.” “ما صمیمانه از هر گونه ناراحتی عذرخواهی می کنیم.”
بزرگنمایی بزرگتر شدن دفاتر فیزیکی توسط زومن به ابزار مهمی برای شرکتهایی در سراسر جهان که به کار از راه دور منتقل شده اند تبدیل شده است. این شرکت در ماه آوریل اعلام کرد که جلسات آن بیش از 300 میلیون شرکت کننده روزانه را به خود جلب می کند.