تحلیلگران وال استریت می گویند ، اختلاف نظر توئیتر با رئیس جمهور ترامپ ممکن است هزینه این شرکت شبکه های اجتماعی را به پایان برساند.
با انتقال به پرچم ها و توییتهای موجود را بررسی کنید رئیس جمهور ، شرکت اداره شده جک دورسی در حال باز کردن خود برای بازرسی جدی از شیوه های خود به روش هایی است که می تواند آن را وادار کند تا تیم اعتدال محتوا را با قدرت 1.500 محکم تحت پوشش پلتفرم خود گسترش دهد.
دن ایوز ، تحلیلگر Wedbush به The Post گفت: “هر زمان که یک شرکت فناوری – خواه اپل ، مایکروسافت ، فیس بوک یا توییتر – خود را در کانون توجه قرار دهد ، چالش های زیادی نیز وجود دارد.” >
آیو اشاره کرد که چگونه فیس بوک پس از آنکه بیش از 10،000 ناظم محتوا را اضافه کرد ، پس از آنکه این شرکت موفق به سرکوب منابع تحت حمایت کرملین نشد ، به دنبال تغییر انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 ایالات متحده ، از جمله با خرید تبلیغات در سایت ، ناتوان شد.
ایو گفت: “از نظر حجم و دیدگاه کاربر ، سعی در انجام این کار با دقت کامل مثل تلاش برای شمارش دانه های شن در ساحل است.”
توییتر ماه گذشته اعلام کرد که با توجه به ترس از اینکه کلاهبرداری در سراسر اینترنت شایع هستند ، افزودن برچسب های بررسی واقعیت برای توئیت های مناقشه یا گمراه کننده در مورد coronavirus. سپس این برچسب ها را گسترش داد تا شامل مطالب گمراه کننده مربوط به تمامیت انتخابات شود فقط پس از پرچم گذاری یک صدای جیر جیر ترامپ در جایی که او ادعا کرد که رأی گیری های نامه از طریق نامه” بسیار جعلی است “.
این برچسب ، پیوندی را در اختیار کاربران قرار داد که “حقایق مربوط به صندوق های پستی را دریافت کنند” ، متحدان رئیس جمهور را به این سوال سوق داد که چرا هشدارهای مشابه در توییت های دیگر کاربران برجسته توییتر ، از جمله سخنگوی دولت چین ایالات متحده در ایجاد Coronavirus.
توییتر فقط برچسب های اطلاعات نادرست را در توییت هایی که توسط یک مقام دولتی ایجاد شده اشتباه می کند. بسته به سابقه آهنگ خود ، هر کس دیگری فقط از توییتر معلق یا حتی ممنوع می شود
اما بسیاری از مقامات دولتی از توییتر ، از جمله شهرداران ، مقامات ایالتی ، افسران پلیس ، آژانس های فدرال استفاده می کنند – که ذکر آنها از رهبران خارجی نیست.
اسکات کسلر ، تحلیلگر پل سوم گفت: “فکر می کنم اگر شما شروع به پایین رفتن از مسیر بررسی واقعیت ها کنید ، پس احتمالاً شما به بررسی بیشتری از حقایق احتیاج دارید.” “این قبلاً در زمینه های مختلف انجام شده است و مطمئناً هزینه دارد.”
“وی افزود:” برای شرکتی که به نظر می رسد بسیار محافظه کارانه از نظر شیوه ای که خود را در موقعیت خود قرار داده اند و فعالیت می کنند ، به نظر می رسد که این یک تعهد اضافی است. ”
در بیانیه ای به The Post ، سخنگوی توییتر گفت كه هیچ استخدام اضافی برای تیم خود پیش بینی نمی كند.
“ما مناسب کار هستیم. محافظت از مکالمه عمومی کارهایی است که توسط تیمهای مختلف شرکت انجام می شود ، از جمله محصول ، اعتماد و ایمنی ، درمان و سرویس توییتر ، “سخنگوی گفت:
اما تحلیلگران با توجه به اینکه عملکرد بررسی محتوای توییتر بسیار کوچکتر از رقبای خود است شک و تردید دارند. به عنوان مثال ، فیس بوک حدود 35000 نفر مشغول به کار در “امنیت و امنیت” هستند – و مارک زاکربرگ تاکنون هنگام بررسی دقیق پست های مقامات دولتی از ردگیری در پیموده های توییتر خودداری کرده است.
در نظرات خصوصی از ژوئیه 2019 lege to The Verge ، زوكربرگ در پاسخ به این سوال كه آیا توییتر می تواند تعدیل محتوا را حتی اگر بخواهد تعدیل محتوا را گسترش دهد.
“منظور من این است که آنها از نظر کیفی با همان نوع مسائل روبرو هستند. اما آنها نمی توانند سرمایه گذاری کنند. سرمایه گذاری ما در زمینه ایمنی از کل درآمد شرکت آنها بزرگتر است. ”

را ببینید همچنین

بنا بر گزارش ها ، رقیب توییتر که از محافظه کار بودجه گرفته می شود در کارها استفاده می کند

در مراحل کودک خود است ، هنوز آماده نخست نیست …

روند پرچم گذاری بزرگ توییتر چقدر باید باشد ، تا حدودی مشخص نیست زیرا این عملیات هنوز کمی جعبه سیاه است. این شرکت گفته است که تصمیماتش توسط تیمی از مدیران ، از جمله مشاور عمومی توییتر و معاون رئیس جمهور در مورد اعتماد و ایمنی گرفته شده است. مدیر عامل و بنیانگذار توییتر دورسی قبل از انجام اقدامات مطلع شده است.
توییتر دارای همچنین فاش کرد که تیم وی در مورد صدای توئیت ترامپ توسط یک شخص غیرانتفاعی شخص ثالث با قطب تمامیت انتخاباتی خود مطلع شده است و این توئیت بین پایتخت های بالاتر به طول می انجامد تا اینکه سرانجام دورسی در پرچم امضا شد. .
وقتی به پست رسیده و جزئیات بیشتری درباره سیستم پرچم گذاری آن پرسیده شد ، سخنگوی خود به پست وبلاگ شرکت درباره استثنائات در قوانین خود و از دادن اطلاعات اضافی خودداری کرد.
در پست وبلاگ آمده است که تنها حسابهایی که می توانند قوانین توییتر را زیر پا بگذارند و به طور کامل معلق یا حذف نشوند ، مواردی است که از طرف مقامات منتخب و دولتی “با توجه به علاقه عمومی قابل توجه به دانستن و امکان بحث در مورد اقدامات و اظهارات آنها” وجود دارد. / p>
توییتر می گوید که هر پرونده “فردی و به شکلی که زمینه و تاریخ را به خود اختصاص می دهد” ارزیابی می کند ، و خاطرنشان می کند که “این سرزمین جدید برای همه است” و هنوز هنوز سابقه ای را تعیین نکرده است.
شرکت مستقر در سانفرانسیسکو نیز در ژوئن گذشته اعلام کرد که شروع به کار می کند پرچم گذاری توییت های توهین آمیز از رهبران جهان. در آن زمان ، متعهد شد از این ابزار در مواقع” نادر “استفاده کند ، وقتی یک توییت به طور جدی سیاست های خود را نقض می کند.
با سیم پست.
به اشتراک بگذارید: Facebook Twitter

صفحه تلنگر

WhatsApp a > Email کپی کنید