به گزارش ها ، دادستان های فدرال در حال بررسی اشتباهات احتمالی خطرناک در تولید جت 737 MAX بوئینگ هستند و بر بررسی دقیق برنامه ریز ساز مشکل افزوده است.
هم وزارت دادگستری ایالات متحده و هم اداره حمل و نقل هوایی فدرال مشكلات ایمنی مختلفی را در خط مونتاژ 737 MAX بررسی می كنند ، روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد سه شنبه. این گزارش به دنبال پذیرش در ماه فوریه بوئینگ مبنی بر یافتن ابزار ، دستمال و موارد دیگر آوار در مخازن سوخت بیش از 30 هواپیمای حداکثر 737 MAX.
با توجه به ژورنال ، ظاهر بقایای می تواند ناشی از “محدودیت های کنترل کیفیت” باشد مانند آنچه برای دادستان ها پرچم گذاری شده اند.
بنا بر گزارش ها ، تحقیقات جنایی و مدنی بر روی یک تحقیق هیئت منصفه بزرگ از سیستم های کنترل پرواز پروازی مشکل ساز هواپیما ایجاد می شود. این تحقیقات متمرکز شده است به آنچه که کارمندان بوئینگ در مورد خطرات ناشی از هواپیما قبل از اینکه در .
هم وزارت دادگستری و هم FAA با مصاحبه کرده است. مطابق این مقاله ، پیرسون ، مدیر سابق بوئینگ که پرچم های قرمز را برای شرکت و فدرال های فدرال درباره مشکلات ایمنی در کارخانه Boeing در رانتون ، واشنگتن برافراشته است.
Pierson همچنین گفت کمیته حمل و نقل خانه در مورد چگونگی فشار بوئینگ برای سرعت بخشیدن به تولید ظاهرا منجر به “هرج و مرج” در کارخانه شد. اریک هویان ، وکیل پیرسون ، به این ژورنال گفت: “این کمیته و وزارت دادگستری” تنها دو نهاد بودند که با هرگونه احساس جسارت و فوریت پاسخ دادند. ”
بوئینگ از اظهارنظر درباره تحقیقات گزارش سه شنبه خودداری كرد. اما این شرکت گفت که تحقیقات داخلی را آغاز کرده و پس از یافتن آوار در هواپیماهای MAX بدون موتور 737 ، اقدامات اصلاحی را انجام داده است.
بوئینگ در بیانیه ای گفت: “بازگشت با امنیت 737 MAX به سرویس اولویت اصلی ما است.”
737 MAX – که زمانی هواپیمای پرفروش هواپیمای بوئینگ بود – بیش از یک سال است که از زمان جفت تصادفات کشنده در اندونزی و اتیوپی زمین خورد. سقوط ناشی از تصادفات ، شرکت مستقر در شیکاگو را به سمت مدیر عامل اصلی دنیس Muilenburg و وی را با دیوید کالهون جایگزین کنید.
به اشتراک بگذارید: Facebook > Twitter

صفحه تلنگر

WhatsApp Email > کپی