آمریکایی ها در حال شیوع پیتزا در طی همه گیری هستند – و پاپا جان در حال خمیر در حال خمیر شدن است .
با ادامه افزایش تقاضای مشتری های گرسنه و خونسرد برای خرید کیک های پنیر و فلفل ، زنجیره پیتزا اعلام کرد فروش سه ماهه سوم پیتزا با 17 درصد رشد نسبت به سال گذشته به 473 میلیون دلار رسیده است.
فروش قابل مقایسه – یا فروش در مراکز فروش حداقل یک سال ، یک معیار دقیق نظارت در وال استریت – 24 درصد افزایش یافت ، و این افزایش 17 درصدی است که اخیراً توسط دومینو گزارش شده است.
سهام Papa John – که از ماه مارس به دلیل ترس از قفل شدن COVID-19 کلوپ شد بیش از دو برابر شده است – در معاملات صبح پنجشنبه اخیراً با 6.4 درصد افزایش به 80.97 دلار رسیده است.
پس از سه سال درگیری با بنیانگذار جنجالی آن John Schnatter – که در سال 2017 به دلیل اظهارات جنجالی خود در مورد زانو زدن بازیکنان NFL هنگام سرود ملی و اینکه یک سال بعد به دلیل نژاد پرستی نژاد از هیئت مدیره استعفا داد ، از سمت مدیر اجرایی کناره گیری کرد – پاپا جان دیگر نیست در اخبار به دلایل اشتباه.
سال گذشته ، Shaquille O’Neill ، اسطوره بسکتبال به هیئت مدیره Papa John پیوست و بازیکن اصلی شرکت شد. این چهارمین زنجیره بزرگ پیتزا در ایالات متحده است اما رشد سریعتری نسبت به زنجیره شماره 1 ، دومینو دارد.
مارک کالینوفسکی ، تحلیلگر رستوران ، به The Post گفت: “Papa John’s بهترین آمار رشد را در این بخش دارد”.
پاپا جان گفت که 15.7 میلیون دلار یا 35 سنت تعدیل شده برای هر سهم درآمد دارد ، پیش از 32 سنت برای هر سهم که تحلیلگران وال استریت توسط Refinitiv نظر سنجی می کردند.
همچنین روز پنجشنبه ، Papa John’s از برنامه خرید مجدد سهام 75 میلیون دلاری خبر داد که 3 درصد سهام برجسته شرکت را پس می گیرد.
Papa John’s همچنین روز پنجشنبه گفت که انتقال دفتر مرکزی خود به آتلانتا از لوئیزویل ، کی. ، اعلام شده در سپتامبر ، تا تابستان سال آینده تکمیل خواهد شد.