درمورد تصمیم خود مبنی بر انتشار “تور جهانی ترولز” به طور مستقیم به سرویس های پخش ویدئویی خانگی در حین قفل شدن کوروی ویروس ، نبردی بین سینماهای فیلم و Universal Pictures ایجاد می شود.
هر دو سینمای تفریحی AMC و Regal ، دو صاحب برتر تئاتر كشور ، تهدید به تحریم فیلم های جهانی تصاویر از روی پرده های خود پس از جف شل ، مدیر اجرایی یك شركت مادر یونیورسال NBCUniversal ، روز سه شنبه گفتند كه اکران به پرده های خانگی رفت. خیلی خوب که او انتظار دارد فیلم های جدیدی را راه اندازی کند از این پس به طور همزمان به سینماها و قالبهای مستقیم به خانه .
شل گفت که نتایج “تور جهانی ترولز” “بیش از” انتظارات شرکت بوده و “زنده بودن” شگفت آور اجاره فیلم در خانه را نشان داده است. این اطلاعیه در حالی منتشر شد مبنی بر این که “تور جهانی ترولز” طی سه هفته گذشته 100 میلیون دلار افزایش یافته است ، بیشتر از اولین فیلم “Trolls” ساخته شده طی پنج ماه در سالنهای سینما در سال 2016 ، که می تواند تهدیدی وجودی برای سینماهای در حال حاضر درگیر باشد. .
خانه های سینما برای جلب مشتری ، به مدت دو ماه به فیلم های اختصاصی تکیه می کنند.
AMC ، بزرگترین زنجیره سینمای کشور ، با بیرون کشیدن واکنش نشان داد در همان روز بیانیه ای که می گوید همه فیلم های جهانی ، از جمله سری فیلم های “سریع و خشمگین 9” را تحریم می کنند ، اگر استودیو با استفاده از برنامه شل ، در آوریل آینده وارد سینماها شود.
در حالی که استودیوهای هالیوود به دنبال کوتاه کردن پنجره تئاتر بودند ، تحلیلگران درباره این که آیا سخنان یونیورسال صرفاً شفاف است یا اینکه استودیو صنعت را پس از همه گیر تغییر خواهد داد ، ابراز نظر کردند.
مایکل پاچر ، تحلیلگر Wedbush Securities گفت: “جف شل اشتباه کار تازه کار را مرتکب شد و گفت چیزی را بخاطر این کار می گذارد. ما در شرایطی بی سابقه هستیم و ما این کار را انجام خواهیم داد که دنیا به حالت عادی برگردد.” وی تصریح کرد: “او تصور نمی کند که اگر ما دیگر در خانه های خود نباشیم ، فیلم بر روی تقاضا کار کند ، و او احمق بود که شرکای با ارزشی را که به مراتب بدتر از جهان متحمل می شوند ، تحریک کند.”
خواستار پاسخ AMC “یک واکنش بیش از حد” ، پاچر گرد و غبار را به احساسات افزایش داد و گفت: “سرهای خنکتر غالب خواهند شد” از پایین خط.
اما پس از آن Regal Cinemas ، دومین زنجیره بزرگ تئاتر ، روز چهارشنبه به آتش اضافه کرد.
موکی گریدینگر ، مدیر عامل والدین Regal Cineworld ، گفت: “یونیورسال تنها استودیویی بود که سعی در استفاده از بحران کنونی و ارائه یک” روز و تاریخ “فیلمی را که هنوز منتشر نشده بود ، فراهم کرد. بیانیه. “امروز ما این مسئله را دوباره روشن كردیم كه ما فیلم هایی را نشان نمی دهیم كه از پنجره ها رعایت نكنند زیرا این امر هیچ حس اقتصادی برای ما ایجاد نمی كند.”
گریدینگر افزود: با وجود محیط فعلی ، که باعث برای بستن در سطح ملی ، وی” اعتماد کامل به مدل تجاری فعلی صنعت دارد “. وی به استحکام پیش از COVID در کار فیلم اشاره کرد و افزود: این در حالی است که در سال گذشته 42 میلیارد دلار درآمد رکورد تمام وقت را به دست آورد و سهم توزیع کنندگان فیلم از آن چیزی در حدود 20 میلیارد دلار بود.
اتحادیه بین المللی سینماها ، که نماینده انجمن ها و اپراتورهای تجاری سینمای اروپا است ، با بیان اینکه موفقیت “تور جهانی ترولز” بیشتر به دلیل شرایط غیرمعمول قفل سراسری است ، تأکید کرد.

را ببینید همچنین

صاحب UFC Endeavor به دنبال جمع آوری 250 میلیون دلار در بین کروناویروس است i3>

نیروگاه هالیوود اندورو به دنبال جمع آوری 250 میلیون دلار تا سال آینده است

“هنگامی که یک سوم از جمعیت جهانی در حال حاضر به نوعی قفل کورو ویروس دارند و تنها 4 درصد از پرده های سینما در سراسر جهان باز هستند ، به سختی جای تعجب دارد که بسیاری از افراد به تقاضای فیلم و مانند آن روی آورده اند. خدمات دیگر ، “UNIC در بیانیه ای گفت.
حتی ، کارشناسان متذکر شده اند که سلامت کلی صنعت تئاتر بسیار متحمل شده است و ممکن است برگشتی نداشته باشد.”
AMC 25،000 کارگر از جمله مدیرعامل آدام آرون را در حالی که سعی در شایعات مربوط به ورشکستگی را خنثی کنید . هفته گذشته ، این شرکت برنامه هایی را برای بالا برد 500 میلیون دلار بدهی برای زنده ماندن. Regal همچنین بیش از 90 درصد از نیروی کار خود را افزایش داده است و این در ماه مارس هشدار داد كه هرگونه “عدم قطعیت مادی” در مورد توانایی خود برای بكارگیری در تجارت و ایجاد خطر در نقض میثاق های بدهی ، “تردید قابل توجهی” ایجاد می کند.
به گفته کریگ مفت ، تحلیلگر MoffettNathanson ، در حالی که استودیوها و زنجیره های سینما قبلاً روی پنجره تئاتر برپا کرده اند ، AMC و Regal ممکن است قدرت ادامه نبرد را نداشته باشند.
“Universal در گذشته با ایده مصرف مستقیم به مصرف کننده اسباب بازی کرده است ، و AMC با همان تهدیدها پاسخ داد. قدرت AMC در آن زمان خیلی بزرگ بود ، و Universal عقب افتاد ، “گفت. “اکنون همه چیز کاملاً متفاوت است.”
این تحلیلگر بر بزرگترین زنجیره تئاتر ، AMC ، که دارای 1000 صفحه در سطح جهان است ، متمرکز شد
با بسته شدن سالن های سینما ، و هیچ کس مطمئن نیست که چند نفر در هنگام بازگشایی تجربه یک فیلم مشترک را می خواهند ، AMC هیچ گونه نفوذی ندارد. “AMC به کالای پرواز بسیار بیشتر از سینمای جهانی نیاز دارد.”
به اشتراک بگذارید: Facebook > Twitter

صفحه تلنگر

WhatsApp Email a> کپی