تئاترهای AMC و تصاویر جهانی Comcast در یک تغییر اساسی در عملکرد خود به توافق رسیدند که باعث می شود فیلمهای استودیو بعد از گذشت سه هفته آخر هفته در سینماها ، در دسترس مخاطبان آمریکایی در خانه باشد.
AMC ، بزرگترین زنجیره سینمای سینمای جهان ، بخشی از درآمد حاصل از تولید یونیورسال را از فروش “فیلم براساس تقاضای حق بیمه” در هفته های اول فیلمی که به بینندگان در خانه ارائه می شود دریافت می کند.
جزئیات مالی افشا نشده است.
استودیوها سعی دارند زودتر از جدول زمانی معمولی تقریباً 90 روز پس از اولین حضور در سینماها ، فیلمهای خود را در اتاقهای نشیمن در دسترس قرار دهند. تئاترها مدتهاست که در برابر این ایده مقاومت می کنند و خاموشی باعث شد تا AMC بگوید که اوایل امسال دیگر فیلم های جهانی در تئاترهایش نمایش داده نمی شود.
روز سه شنبه ، AMC اعلام كرد كه از توافق برای ارائه فیلم در خانه ها پس از تنها 17 روز پشتیبانی می كند

را ببینید همچنین

“Trolls World Tour” به اجاره دیجیتال نزدیک به 100 میلیون دلار می پردازد

شركت یونیورسال تصاویر برای انتشار فیلم كودكان “تور جهانی ترولز” …

“AMC با شور و اشتیاق پذیرای این مدل صنعت جدید است ، زیرا ما در کلیه اقتصاد ساختار جدید شرکت می کنیم ، و به این دلیل که فیلم براساس تقاضای برتر ، پتانسیل اضافه شده را برای افزایش سودآوری استودیوی فیلم ایجاد می کند ، که باید به نوبه خود منجر شود. “آدام آرون” رئیس اجرایی AMC در بیانیه ای گفت: “به نورپردازی سبز فیلم های تئاتری بیشتر ،” مدیر اجرایی AMC.
تئاترهای AMC قصد دارند سینما های خود را که به دلیل همه گیر کروناویروس بسته شده اند ، در ماه آگوست بازگشایی کنند.
یونیورسال حق رای دادن “Fast & Furious” و “Despicable Me” را بین دیگر فیلم ها توزیع می کند.
دونا لنگلی ، رئیس گروه سرگرمی فیلمبرداری جهانی گفت: “توافق با AMC” ناشی از تمایل جمعی ما برای اطمینان از آینده پر رونق برای اکوسیستم توزیع فیلم و برآوردن تقاضای مصرف کننده با انعطاف پذیری و اختیاری است. ”
طبق این توافق نامه ، Universal گزینه ای برای ارائه فیلم از طریق تئاترهای AMC On Demand و سایر سیستم عامل های آنلاین دارد.
کمپانی ها گفتند که یونیورسال و AMC در مورد برنامه های توزیع برای اروپا و خاورمیانه بحث می کنند