طبق یک گزارش جدید ، صنعت سرگرمی جهانی طی 5 سال آینده 160 میلیارد دلار ضربه خواهد خورد زیرا به آرامی از بیماری بیماری کرونوروئید بهبود می یابد.
شیوع این بیماری استودیوهای هالیوود ، گای بیسون ، مدیر تحقیقات Ampere ، پنج شنبه گفت ، “> که مجبور شده اند آزادی حق رای دادن به شرکت های بزرگ را به تاخیر بیاندازد و تولید بلوک های تابستانی را تحت دستورات سرپناه به حالت تعلیق درآورد.
تصاویر جهانی بازگشت نسخه “سریع و سریع Furious 9 ” – آخرین قسط فرانچایز اتومبیل خود با بازی Vin Diesel – از ماه آینده تا آوریل 2021 ، زیرا مارول پیش نمایش” بیوه سیاه “را از اول ماه مه تا 6 نوامبر به تأخیر انداخت. متوقف شده است برای تکانهای بزرگ مانند “Mission: Impossible 7” توسط Paramount Pictures ، “Batman” توسط Warner Bros و “Jurassic World 3” از تصاویر Universal.
به گفته بیسون ، “این تصمیمات باعث می شود كه بخش سرگرمی جهانی از دست دادن 160 میلیارد دلار رشد در طی پنج سال آینده” طی 5 سال آینده برخوردار باشد. »
وی با اشاره به تأثیر بسته شدن سینما” و “اثرات طولانی مدت” فیلمهایی که برای پنجره اکران سال آینده رقیب هستند.
او گفت: “این رقابت می تواند به” کندی در تولید فیلم منجر شود که بر کسب و توزیع محتوا تأثیر می گذارد. ”
در طرف تلنگر ، streaming ” برنده بزرگی خواهد بود “، در گزارش بیسون آمده است كه در آن از سرویس هایی همچون Netflix ، Amazon Prime Video ، Nac’s Peacock ، Disney + و HBO Max استفاده شده است. .
آخرین پیش بینی های شرکت او حاکی از آن است که جریان در مدت 5 سال 12 درصد رشد اضافی درآمدها را بدست می آورد زیرا محاصره جهانی منجر به “افزایش چشمگیر در مصرف جریان و اشتراک های جدید” شده است.

را ببینید همچنین

Coronavirus هالیوود را مجبور می کند که فیلم های اصلی را به عقب برگرداند.

کروناویروس هالیوود را روی پاشنه های خود قرار داده است. در …

بیسون گفت: خاموش شدن قفل ها در سرتاسر جهان منجر به “افزایش زیاد در مصرف جریانی و اشتراك های جدید ، بهره مند شدن از تقاضای ویدئویی برای اشتراك ، فیلم براساس تقاضای پخش کننده و سایر خدمات گیرنده” شده است.
در همین حال ، تحلیلگر پیش بینی کندی آهسته در صنعت سرگرمی درآمد تبلیغاتی ، که به پخش تلویزیونی و کابل آسیب می رساند.
این شرکت تخمین زده است که بازار تبلیغات در تلویزیون و آنلاین تقریباً 40 میلیارد دلار رشد درآمد در سال 2020 و 43 میلیارد دلار در سال 2021 از دست بدهند. بهبودی در سال 2022 آغاز می شود ، اما برای کل دوره زیر پیش بینی های شرکت قبلی قرار بگیرید. .
بیسون گفت: “تبلیغات به هر دو دوره نزدیک و کلی به سختی ضربه می خورند ، اما گشودن به بخش های سرگرمی نشان می دهد که مناطقی مانند تئاتر به طور نسبی سخت تر برخورد می کنند.” “ماهیت به هم پیوسته زنجیره ارزش سرگرمی به معنای اثرات دیگر در مناطق دیگر زنجیره ارزش خواهد بود … برخی از آنها به مدت چند سال به طور کامل احساس نخواهند شد.”
پرداخت تلویزیون ، هنگامی که مشتریان تصمیم گرفتند پیش از همه گیری در صورت عدم حضور ورزش زنده ، مشترکین خود را از دست دهند ، همچنان “ارزش قابل توجهی را از دست می دهند.”
به اشتراک بگذارید: Facebook Twitter

صفحه تلنگر

WhatsApp Email کپی کنید