راز ویکتوریا در حال کاهش است – و وال استریت ظاهر جدید را دوست دارد.
پدر و مادر شرکت غول پیکر ، L Brands روز پنجشنبه پس از آنکه Victoria’s Secret گفت بیش از 20 درصد از فروشگاه های خود امسال – یا حدود 250 مکان در ایالات متحده و کانادا – بسته شدن بیش از 20 درصد از فروشگاه های خود در سال جاری ، بسته به 10 درصد افزایش سهام داشته است. افتاد.
سهام کلمبوس ، مستقر در ایالت اوهایو ، اخیراً با 13.61 دلار تغییر کرده و 11.4 درصد افزایش یافته است.
از سرمایه گذاران شنیده شد که L Brands در طرح خود برای جدا کردن نام تجاری سالم Bath & Body Works – که همچنان شاهد رشد فروش است – از مارک تجاری ویکتوریا راز مخفی ، دو برابر شده است.
“L به عنوان بخشی از استراتژی ما برای افزایش ارزش سهامدار ، ما همچنان متعهد هستیم که Bath & Body Works را به عنوان یک شرکت عمومی با بازی خالص مستقر کنیم ،” و ما در حال انجام اقدامات لازم برای تهیه لباس زیر زنانه Victoria’s Secret ، زیبایی Victoria و Secret’s Victoria و تجارت PINK به عنوان یک شرکت جداگانه و مستقل فعالیت می کنند. ”
این شرکت گفت: فروش مستقیم Bath & Body Work در سه ماهه اول 85 درصد در مقایسه با کاهش 15 درصدی ویکتوریا راز افزایش یافته است.
سیمئون سیگل ، تحلیلگر BMO ، گفت: “ما همچنان اعتقاد داریم که ویکتوریا راز در موقعیت جالب توجه یکی از بزرگترین مارک ها در تاریخ زمان قرار دارد ، اما در عین حال یکی از این موارد است که برای همه اهداف و مقاصد درآمد ندارد.” در یک گزارش تحقیقاتی “ما فکر می کنیم یک VS کوچکتر ، با فروش تبلیغاتی کمتری ، یک VS سالم تر خواهد بود.”
برندهای L ، که صاحب زنجیره سرویس Bath & Body Works نیز است ، در سه ماهه منتهی به مه 2 ماه گذشته ، 37 درصد کاهش داشته است. حدود 50 فروشگاه حمام و بدنه کارها نیز امسال در مرحله انتخاب قرار دارند.
راز ویکتوریا این ماه متحمل ضرر شدیدی شد که معامله ای برای فروش سهام 51 درصدی در این شرکت توسط شرکت سهام خصوصی Sycamore Partners انصراف داده شد.
به اشتراک بگذارید: Facebook Twitter

صفحه تلنگر

WhatsApp ایمیل span > کپی