تجارت عمومی یونیلور علیرغم بحران کوروی ویروس ، در آخرین ربع سال گذشته اندکی فرو رفت ، اما با افزایش تقاضای مصرف کنندگان تحت تعقیب بستنی ، سوپ و ضدعفونی کننده دستی روبرو شد.
غول محصولات انگلیسی و هلندی اعلام کرد که فروش عمده آن در سه ماهه دوم علیرغم مشاجره گسترده در تجارت عمده فروشی سرویس های مواد غذایی این شرکت ، که در نیمه اول سال 40 درصد در نیمه اول سال هتل ها بود 40 درصد کاهش یافت. رستوران ها ، کافه ها و کافه ها تعطیل شده اند.
از طرف مثبت ، تقاضای مشتریان قفل شده باعث رشد فروش دو رقمی در تجارت خرده فروشی یونیلور شد. مارک سوپ آن Knorr و مایونز هلمن اجراهای قدرتمندی داشتند ، به همراه خطوط بستنی مگنون و بن و جری ، که به افزایش 26 درصدی فروش بستنی در منزل کمک کردند.
سهام یونیلور در معاملات اولیه در حدود 9.1 درصد به 60.96 دلار رسید زیرا عملکرد آن انتظارات تحلیلگران را برای کاهش 4.3 درصدی در فروش زیربنایی در سه ماهه گذشته شکست.
“ما تابآوری تجارت را نشان داده ایم – در نمونه کارها ، در ادامه کار در تعالی عملیاتی و در وضعیت مالی ما – و سطوح جدیدی از چابکی را در پاسخ به نوسانات بی سابقه تقاضا باز کرده ایم.” آلن ژوپ ، مدیر عامل یونیلور در بیانیه ای گفت
به گفته یونیلور ، فروش محصولات پاک کننده پوست 27 درصد افزایش یافته است زیرا مصرف کنندگان برای جلوگیری از کورو ویروس روی شستشوی دست متمرکز شده اند. این شرکت می گوید ، اما تقاضا برای مراقبت از پوست ، دئودورانت ها و محصولات مراقبت از مو رنج می برد زیرا مصرف کنندگان “کمتر از موارد شخصی برای رفتن به محل کار یا معاشرت استفاده می کردند.”
یونیلور همچنین اعلام کرد که قصد دارد چرخش کند بخش عمده ای از تجارت چای خود – که شامل مارک های بزرگی مانند لیپتون و نکات PG – است تا پایان سال آینده به یک نهاد جداگانه می رود. این شرکت اعلام کرد پس از بررسی استراتژیک بخش که در ژانویه اعلام کرد.
با سیم پست