کانادا غاز روز سه شنبه اعلام کرد که تولید را کاهش داده و فروشگاه های جدید بیشتری را در سال جاری افتتاح خواهد کرد ، زیرا سازنده لوکس پارکا با فشار ناشی از کروناویروس بر روی تجارت خود که باعث فروش آن شده است ، مقابله می کند.
این شرکت گفت برای سرمایه گذاری بیشتر در تجارت آنلاین خود آماده خواهد شد تا برای یک فصل شلوغ پاییز / زمستان آماده شود ، زیرا فروشگاه های خرده فروشی بازگشایی کرده اند روند آهسته فروش را تجربه می کنند.
غاز کانادا ، که تولید مجدد کاپشن های پر از نو را آغاز کرده است ، گفت که تولید کلی آن امسال یک سوم از محصول سال 2020 خواهد بود ، زیرا هدف آن کاهش سطح موجودی ها تا پایان سال است.
سهام این شرکت در ایالات متحده ، که پیش بینی می کند درآمد سه ماهه فعلی آن “به طور قابل توجهی” کاهش می یابد ، در معاملات نیمه شب 4.5 درصد سقوط کرد.
غاز کانادا ، که به خاطر پارکهای گران قیمت قرمز که از همه توسط دانشمندان قطب شمال گرفته تا افراد مشهور هالیوود پوشیده می شود ، مشهور است ، انتظار دارد که سه ماهه دوم آن یک “نقطه کم” برای تجارت آنلاین خود باشد زیرا محصولات آن غالباً خارج از فصل است. p >
این شرکت افزوده است که بر روی باز کردن فروشگاه های جدید در چین ، جایی که بهبود ترافیک در مقایسه با سایر بازارها بهتر شده است ، تمرکز خواهد کرد.
چندین بازیکن لوکس ، از جمله صاحب ورساچه Capri Holdings ، LVMH و Kering ، همچنین از افزایش تقاضا در چین خبر داده اند ، جایی که مشتریان به دلیل محدودیت سفر به خارج از کشور ، به تجارت الکترونیکی روی می آورند.
درآمد غاز کانادا در سه ماهه اول منتهی به 28 ژوئن با 63 درصد کاهش به 26.1 میلیون دلار (19.63 میلیون دلار) رسید ، که با کاهش نزدیک به 75 درصدی در واحد عمده فروشی آن صدمه دیده ، اما برآوردهای وال استریت را با ارزش 34/34 میلیون دلار کاهش داد. p >
فروش در مشاغل نوظهور مصرف کننده مستقیم آن که شامل عملیات آنلاین است ، حدود 70 درصد کاهش یافته است.
ضرر خالص این شرکت از 29.4 میلیون دلار C ، در سال گذشته ، به 50.1 میلیون دلار افزایش یافت. به استثنای موارد ، از دست دادن 35 سنت کانادا در هر سهم ، کوچکتر از پیش بینی شده است. (1 دلار = 1.3293 دلار کانادا)