این شرکت روز دوشنبه گفت ، توییتر برچسب ها و پیام های هشدار دهنده در برخی توییتها با اطلاعات مناقشه یا گمراه کننده درباره COVID-19 را اضافه می کند ، به عنوان بخشی از یک رویکرد جدید به اطلاعات نادرست که در نهایت به سایر موضوعات گسترش می یابد.
برچسب های جدید توییتر در مواردی که خطر صدمات ناشی از صدای جیر جیر به اندازه کافی جدی نباشد ، حذف می شود اما ممکن است افراد گیج و گمراه شوند ، پیوندهایی را برای اطلاعات بیشتر فراهم می کند.
این شرکت گفت که بسته به گرایش به آسیب و نوع اطلاعات گمراه کننده در توییت ، ممکن است اخطارهایی اضافه شود که گفته شود توییت با راهنمایی کارشناسان بهداشت عمومی قبل از مشاهده کاربر در تضاد است.
توییتر گفت که این برچسب ها ، شبیه به مواردی که برای پرچم دار کردن رسانه های مصنوعی و دستکاری شده ، به نظر می رسد ، همچنین درباره توییتهایی که قبل از اعلامیه توییتر ارسال شده اند ، اعمال می شود و صرف نظر از اینکه چه کسی توییت ارسال کرده است ، استفاده خواهد شد.
سایت های رسانه های اجتماعی ، از جمله فیس بوک و یوتیوب ، سرویس ویدیویی Google Alphabet ، برای مقابله با اطلاعات غلط که در سیستم عامل های آنها درباره بیماری همه گیر COVID-19 ناشی از تاج جدید ایجاد شده است ، تحت فشار هستند.
این ادعاهای دروغین از درمانهای دروغین گرفته تا اطلاعات غلط در ارتباط ویروس با نظریه های توطئه در مورد چهره های مشهور مانند بنیان گذار مایکروسافت ، بیل گیتس نیکوکار یا حدود 5G فن آوری تلفن همراه.”
شرکای شخص ثالث فیسبوک شخص ثالث رسانه های اجتماعی فیس بوک – که شامل رویترز است – محتوای ویروسی را در سایت با برچسب ها ارزیابی می کنند و ماه گذشته ، یوتیوب اعلام کرده است که همچنین نمایش پانل های اطلاعاتی با شخص ثالث ، واقعیت را آغاز می کند. مقالات را برای نتایج جستجوی ویدیوی ایالات متحده بررسی کرد.
برچسب های توییتر به یک صفحه راهنمایی توییتر یا خارجی منبع قابل اعتماد حاوی اطلاعات اضافی .
“نیک ترشیس” مدیر سیاست های عمومی توییتر گفت: “یکی از تفاوت های رویکرد ما در اینجا این است که ما منتظر نیستیم که شخص ثالثی به طریقی یک تصمیم چدن را اتخاذ کند.”

را ببینید همچنین

توییتر داده هایی را برای محققان برای مطالعه توییت های COVID-19 باز می کند

توییتر به محققان و توسعه دهندگان نرم افزار امکان دسترسی به … را می دهد

وی افزود: “ما به جای بیان نتیجه نتیجه بحث ، بحث را منعکس می کنیم.”
توییتر اعلام کرد که در توئیتی با اطلاعاتی که تأیید نشده در زمان اشتراک تأیید نشده است ، اقدامی انجام می دهد ، اما می تواند هشدارها یا برچسب هایی را در مورد ادعاهای مورد اختلاف و همچنین مواردی که تأیید شده نادرست است قرار دهد.
در ماه مارس ، توییتر توئیت هایی را که مخالف راهنمایی های COVID-19 از طرف مقامات بهداشت عمومی است ، ممنوع اعلام کرد.
روز دوشنبه ، یوئل راث ، سرپرست سایت توییتر ، در تماس با خبرنگاران گفت اولویت بندی حذف توئیت ها را با فراخوانی برای اقدام که به طور بالقوه می تواند باعث آسیب شود ، از قبیل گفتن به مردم برای جلوگیری از فاصله های اجتماعی ادامه خواهد داد. .
راث گفت نمونه ای از توییت هایی که این شرکت اکنون در نظر می گیرد
برچسب زدن آنهایی است که منشا یا ماهیت ویروس را مورد مناقشه قرار می دهند
توییتر گفت: “ما به معرفی برچسب های جدید ادامه خواهیم داد تا در مورد انواع مختلف ادعاها و شایعات تایید نشده در صورت لزوم ، زمینه فراهم کنیم.”
گفته شده است كه از سيستم هاي داخلي براي نظارت بر تويت هاي مربوط به COVID-19 استفاده مي كند و به “شركاي مورد اعتماد” ، مانند سازمان هاي غيردولتي و انديشه ها متكيه مي شود تا محتوا را شناسايي كند كه مي تواند باعث آسيب شود.
به اشتراک بگذارید: Facebook Twitter

صفحه تلنگر

WhatsApp Email کپی کردن