جنرال موتورز در حال ایجاد یک وانت برقی با هدف کاربران تجاری است و به لیست فزاینده ای از خودروسازانی که برنامه ریزی EV برای همان بخش را شامل می شوند ، شامل مشتریانی نظیر آمازون و یو پی اس می شود ، پنج نفر با برنامه ها به رویترز گفتند.
این استراتژی چند میلیارد دلاری می تواند جنرال موتورز ، فورد و حداقل دو استارتاپ EV را قادر سازد که وسایل نقلیه الکتریکی بیشتری را بسازند و تحویل دهند در حالی که تقاضای مصرف کننده برای مدل های باتری هنوز بخش کوچکی از فروش کلی صنعت است ، در حالی که هدف گذاری بخشی از بازار بالقوه پرسود که تسلا هنوز به آن پرداخته نشده است.
برنامه GM برای ساخت ون برقی قبلاً گزارش نشده است. خودروساز شماره 1 آمریکایی ون را تأیید نکرد ، اما گفته است قصد دارد تا سال 2023 حداقل 20 خودروی تمام الکتریکی جدید را در انواع سبک های بدن از جمله سدان ، کامیون و کراس اوور معرفی کند.
سازندگان آشنا با چنین برنامه هایی در GM و Ford به رویترز گفتند خودروسازان دیترویت ، که کامیون ها و وسایل نقلیه تجاری را از جمله سودآورترین مشاغل خود به حساب می آورند ، “نمی خواهند درب را برای تسلا باز بگذارند” کاری که در خودروهای سواری مصرفی انجام داده اند . p>
اسکات فیلیپی ، مدیر ارشد تعمیر و نگهداری ناوگان UPS ، گفت: شرکت تحویل بسته معتقد است وانتهای برقی پتانسیل ایجاد اختلال در بازار تجاری را دارند.
فیلیپی با اشاره به سدان کوچک برقی تقریباً لوکس تسلا گفت: “این شبیه به آنچه مدل 3 برای بازار مصرف انجام داده است ، خواهد بود.” “اکنون ناگهان ، ما به مسابقات نرفته ایم.”
این منابع گفتند که GM van van – با نام BV1 – با نام BV1 تولید می شود. اعتقاد بر این است که وانت BV1 برخی از مؤلفه ها را با وانت های الکتریکی و SUV های آینده جنرال موتورز به اشتراک می گذارد ، از جمله سیستم جدید باتری پیشرفته Ultium پیشرفته خودروساز. پیش بینی می شود در کنار کامیون های برقی در کارخانه جنرال موتورز دیترویت – همتامرک مونتاژ شود.
این منابع گفتند جنرال موتورز در نظر دارد که آیا وان برقی را از طریق مارک های سنتی کامیون خود – شورولت و GMC – یا با مارک دیگری مانند Maven به بازار عرضه کند. اولین وانت برقی GM ، که اواخر سال 2021 به فروش می رسد ، توسط نمایندگی های GMC تحت نام تجاری Hummer فروخته می شود.
در بیانیه ای ، جنرال موتورز گفته است كه “متعهد به آینده ای تماماً برقی است و برای رسیدن به آنجا یك استراتژی EV مقیاس پذیر و مقیاس پذیر را اجرا می كند. در حال حاضر ، ما هیچ اطلاعی در مورد وسایل نقلیه تجاری برقی نداریم. ”
پروژه ون برقی GM در بخش مهمی از بازار نوظهور EV – وسایل نقلیه تحویل تجاری هدف قرار گرفته است. برای بازیکنان مستقر ، این یک بخش تجاری بسیار سودآور است که ناشی از هزینه مالکیت است ، نه فن آوری فانتزی یا قدرت ستاره. همچنین این بخش است که در آن تسلا و مدیر عامل بلندپایه آن ، الون مسک ، هیچگونه ورود به رقابت برای فروش و اعتبارات CO2 را ندارند ، که به خودروسازان اجازه می دهد فروش وسایل نقلیه غیر برقی از جمله وانت های حاشیه ای بالا و SUV را جبران کنند. / p>

را ببینید همچنین

جنرال موتورز با سرمایه گذاری 20 بیلیون دلار در اتومبیل های برقی سعی می کند تا تسلا را جلب کند

مدیر اجرایی جنرال موتورز ماری باررا روز چهارشنبه گفت: دیترویت …

سام فیورانی ، نایب رئیس پیش بینی وسایل نقلیه جهانی در AutoForecast Solutions گفت: “خریداران وانت های تجاری می خواهند قابلیت اطمینان داشته باشند و لزوماً یک نام تجاری براق نیستند.” “کاهش تعمیر و نگهداری و استفاده از سوخت وسایل نقلیه برقی برای یک مشتری تجاری بسیار جذاب می شود ، جایی که محدودیت های فعلی EVs باعث می شود حق بیمه قیمت برای مصرف کنندگان انفرادی جذابیت کمتری پیدا کند.”
در ماه فوریه ، فورد گفت که نسخه الکتریکی ون ترانزیت خود را برای مدل سال 2022 معرفی خواهد کرد. “مهمترین شرط بندی که ما طی چند سال آینده انجام خواهیم داد ، وسایل نقلیه تجاری ما خواهند بود.” فارلی ، در آن زمان به رویترز گفت.
فورد همچنین یک سرمایه گذار در راه اندازی Rivian مستقر در میشیگان است ، که قرار است سال آینده ساخت اولین 100000 ون برقی با اندازه متوسط ​​برای آمازون را آغاز کند.
Amazon UPS رقیب 10،000 اواسط راه اندازی کرده است- وانت های برقی اندازه از راه اندازی انگلیس Arrival ، که توسط شرکت Hyundai Motor کره و شرکت خواهر آن Kia Motors Corp پشتیبانی می شود.
مقدار ارزش قراردادهای آمازون و UPS با Rivian و Arrival 4 میلیارد دلار یا بیشتر تخمین زده می شود.
سامیت قوش ، مدیر اجرایی قاره آمریکا برای مشاوره و مهندسی شرکت اورلوت گفت: و احتمالاً تعداد بیشتری از بازیگران این بخش ها از جمله Daimler AG ، Volkswagen و Fiat Chrysler Automobile شرکت خواهند کرد.
گفت: “وانت های تحویل حجمی است که نباید دست کم گرفت.” “من فقط آن را یک بخش طاقچه نمی نامم.”
به اشتراک بگذارید: Facebook Twitter

صفحه تلنگر

WhatsApp ایمیل کپی div>