خرده فروشی ایالات متحده ضبط داده های جدید نشان می دهد که برای ماه دوم مستقیم در ماه آوریل به عنوان بحران coronavirus این صنعت را فروکش کنید.
فروشندگان بازرگانان خدمات خرده فروشی و مواد غذایی ماه گذشته 16.4 درصد در ماه گذشته به 403.9 میلیارد دلار کاهش یافت ، وزارت بازرگانی ایالات متحده گفت جمعه.
این بدتر از پیش بینی 12 درصد اقتصاددانان افت است و کاهش تجدید نظر 8.3 درصد در ماه مارس ، هنگامی که فدرال ها 483.5 میلیارد دلار فروش را ثبت کردند ، تقریبا دوبرابر است.
این بینی به دلیل خنثی کردن مهار کننده مجاری کروناویسی مجبور شده است تا کارهایی را که در سراسر کشور انجام شده مجبور به تعطیل یا مقیاس کردن عملیات پس از خریداران در خانه شکار کنند.
کریس روپیک ، اقتصاددان ارشد اقتصادی در اتحادیه MUFG گفت: “شاید هزینه های مصرف کننده از این نقطه شروع شود ، زیرا کشور شروع به کار می کند ، اما مسیری طولانی را طی می کند”. قبل از بازگشت خریدها به اوج رسیده در ژانویه ، بانک.
فروش تقریباً در هر بخش فدرال ها با فروش مواجه شد و خرده فروشان لباس و لوازم جانبی وحشیانه ترین ضربه را به خود اختصاص دادند. فدراسیون ها گفتند كه فروش آنها در ماه آوریل بیش از 78 درصد و فقط 2.3 میلیارد دلار در ماه آوریل كاهش یافته است

را ببینید همچنین

بعد از از دست دادن 20.5 میلیون شغل در ماه آوریل ، نرخ بیکاری به اوج خود رسیده است

این کشور در ماه آوریل رکورد 20.5 میلیون شغل خود را از دست داد …

حتی فروشگاه های مواد غذایی و آشامیدنی – که در ماه مارس شاهد خرید هراس ناشی از ویروس بودند – با کاهش 13.1 درصدی مواجه شدند و در حدود 70 میلیارد دلار فروش را ثبت کردند ، هرچند که این رقم هنوز بهتر از کل در ماه فوریه تقریبا 61 میلیارد دلار بود.
تنها نقطه روشن ، افزایش 8.4 درصدی در فروش برای خرده فروشان “غیر فروشگاهی” بود که شامل بازرگانان اینترنتی می شد. آمازون از تجارت الکترونیکی خبر از افزایش تقاضا داده است زیرا مصرف کنندگان برای جلوگیری از شیوع و ابتلا به ویروس در داخل خانه می ماندند.
گزارش روز جمعه آخرین نشانه چگونگی زانو زدگی همه گیر کرونویوس اقتصاد ایالات متحده است. نرخ بیکاری به یک در سه ماهه اول از زمان-رکود بزرگ-در بین رکود اقتصادی
مروان فورزلی ، مدیرعامل ویم ، یک شبکه پرداخت به مشاغل ، گفت: اما برای صاحبان مشاغل کوچک یک چراغ در انتهای تونل وجود دارد. وی گفت ، فعالیت های تجاری نیز در حال حاضر در چین افزایش یافته است که ویروس در آن از بین رفته است.
فورزلی گفت: “بحران فعلی فرصتی برای تجدید نظر در مورد مرزهای فعلی و شاید سرمایه گذاری در فناوری برای اتخاذ مدل های تجاری آنلاین است زیرا این روند برای آینده قابل پیش بینی قوی خواهد بود.”
با سیم پست
به اشتراک بگذارید: Facebook > Twitter

صفحه تلنگر

WhatsApp Email > کپی