دولت فدرال باید قدم بردارد و به Virgin Virgin استرالیا پاسخ دهد سناتور تاسمانی ، Jacqui Lambie ، سناتور تاسمانی می گوید: خط زندگی برای نجات از خط هوایی ، دیروز دولت کوئینزلند اعلام کرد که پیشنهاد مالکیت شرکت هواپیمایی درگیر در آنچه “Project Maroon” می نامد. وزیر امور داخله پیتر دوتن پیشنهاد کوئینزلند را” خنده دار “رد کرد. در حالی که سناتور لبی فکر نمی کند هواپیمایی باید دولتی باشد – در حال اجرا ، وی از دولت فدرال خواست تا “نگاهی به آن بیندازد”. ” من فکر می کنم این به نفع همه کشورها و ملت است که بتوانند وارد شوند ، نگاهی بیندازند و ببینند آیا ارزش سرمایه گذاری دارد زیرا یک هواپیمایی که در این کشور پرواز می کند ، به هیچ وجه ، و اگر شما خانم لبی به امروز گفت: “گردشگری را می خواهید و برای انتخاب آن ، هزینه های آن پروازها فوق العاده است” ، “خانم لبی امروز گفت. “اگر مردم توانایی تحمل پرواز را نداشته باشند ، گردشگری دوباره تصمیم به انتخاب نخواهد گرفت ، بنابراین انتخاب دیگر چیست؟ n؟ “گزینه دیگر این است که ما از در خط هوایی کاملاً جدید خراش دهید و سرمایه گذاری کنید. در اینجا عقل سلیم وجود ندارد. من نمی دانم کسی از دولت فدرال رفته و نگاه خوبی به این موضوع داشته باشد. دولت کوئینزلند برای ویرجین استرالیا پیشنهاداتی داده است. (کریس هاپکینز) مرتبط مردان دو برابر برای ورود به ICU با علائم COVID-19 نسبت به خانمها ، مطالعه نشان می دهد به روزرسانی های زنده Coronavirus:” هیچ آزمایشی در پارلمان نیست “، می گوید: Jacquie Lambie گفت:” بدون آزمایش در مجلس “، افزایش در نرخ بیکاری پیش بینی می شود ؛ مدرسه بسته شده است. میخانه های NSW در روز جمعه افتتاح می شوند هکرهای چینی که محققان coronavirus آمریکا را هدف قرار می دهند ، FBI هشدار می دهد “من واقعاً فکر کنید باید آن را باز بگذارند و به آن نگاهی روی میز بیندازند. ” ویرجین استرالیا سقوط کرد در تاریخ 21 آوریل به مدیریت داوطلبانه سقوط کرد. به دلیل هزینه های سوخت ، pandemic coronavirus و افزایش نگهداری هزینه ها ، شرکت هواپیمایی تصمیم گرفت که در این کشور باشد علایق تجاری برای ورود به دولت به عنوان روشی برای تغییر ساختار یا یافتن مالک جدید. دولت Palaszczuk برای تسهیل پیشنهاد ، شرکت سرمایه گذاری کوئینزلند (QIC) را منصوب کرده است ، که می تواند به شکل وام ، ضمانت یا سهام عدالت مستقیم باشد. div> خزانه دار تازه تعیین شده کامرون دیک گفت: “پروژه مارون” به عنوان راهی برای ایجاد شغل است که در نتیجه COVID-19 گم شده اند. “ما کاملاً واضح بوده ایم. آقای دیک گفت ، دو خط هوایی پایدار و ملی برای اقتصاد استرالیا بسیار مهم هستند. نمای کلی از دروازه های خالی شبانه روزی ویرجین استرالیا در فرودگاه داخلی سیدنی ، در سیدنی ، سه شنبه ، 21 آوریل 2020. ویرجین تأیید کرد که روز سه شنبه وارد اداره شده است ، و تهدید تا 10،000 شرکت هواپیمایی مشاغل پس از جلسه هیئت مدیره سهامداران بین المللی خود روز دوشنبه در برابر ارائه پشتیبانی مالی اضافی رای دادند. (AAP Image / Dan Himbrechts) NO ARCHIVING (AAP) ” ما این فرصت را داریم که نه تنها دفتر مرکزی و خدمه خدماتی در کوئینزلند را حفظ کنیم بلکه همچنین در زمینه تعمیرات ، نگهداری و تعمیرات اساسی نیز مشاغل خود را توسعه دهیم. بخش گردشگری ما. ” خانم لامبی گفت استرالیا نیاز دارد “رقابت در آسمان”. “واقعاً خانم لامبی گفت: “واقعاً نگران کننده این است که اگر این هواپیمایی کاملاً فروپاشی شود ، ما به هر 800 دلار 800 میلیون دلار حق امتیاز پرداخت می کنیم.” SPSPAN> ” ما واقعاً به آن رقابت در آسمان احتیاج داریم ، بدون تردید که می توانید تصور کنید افزایش برنج که وقتی در آسمان رقابت نمی کنید ، ادامه خواهد یافت؟ ” این نگران کننده است و مردم به اطراف پرواز نمی کنند ، آنها در ایالات خود باقی می مانند. ” به دلیل شکستن هشدارهای خبری و پخش مستقیم از تلفن مستقیم به تلفن هوشمند خود وارد سیستم برنامه 9News و تنظیم اعلان ها در span > فروشگاه App یا Google Play. همچنین می توانید اطلاعات جدیدی را از فدرا دریافت کنید l برنامه Coronavirus Australia Australia ، موجود در برنامه فروشگاه ، Google Play و کانال WhatsApp دولت . >