یک دادگاه تجدیدنظر در فدرال روز دوشنبه حکم 21 میلیون دلاری تیفانی را بر علیه Costco مبنی بر فروش فروشگاه های زنجیره ای انبار حلقه های نامزدی الماس بدون مارک که دارای نام “تیفانی” است ، لغو کرد.
در یک تصمیم 3-0 ، 2 دادگاه تجدید نظر مدار ایالات متحده در منهتن گفت که با Costco موافقت کرده است که استفاده از کلمه “تیفانی” بعید است که باعث سردرگمی مشتریان شود ، و آن کاستچو با حسن نیت حق توصیف دارد. سبک حلقه های آن حتی اگر احتمالاً سردرگمی وجود داشته باشد.
Tiffany در روز ولنتاین از Costco شکایت کرده بود a > در سال 2013 به دلیل نقض مارک تجاری ، زنجیره جعل جعل را متهم کرد.
Costco مخالفت کرد که “تیفانی” به یک اصطلاح عمومی تبدیل شده است ، و این که “تیفانی” را از علائم فروشگاه در طی یک هفته پس از تماس با آن شرکت حذف کرده است.
دادگاه تجدید نظر پرونده برای دادرسی جدید به دادگاه منطقه ای فدرال بازگرداند.
وكلاي تيفاني و كاستكو بلافاصله به درخواست هاي اظهارنظر پاسخ ندادند.
تیفانی شکایت کرد تا از مارک و cachet خود به عنوان یکی از معروف ترین خرده فروشان لوکس در جهان محافظت کند.
تخمین زده می شود 3349 مشتری حلقه های تیفانی را در Costco در مدت زمان مربوط خریداری کردند.