درآمد دیزنی در سه ماهه دوم فروخته شد ، از جمله این رقم شامل افت 1 میلیارد دلاری در درآمد عملیاتی مربوط به پارک های بسته شده و کشتی های دریایی است.
شرکت مستقر در کالیفرنیای بوربانک ، روز سه‌شنبه اعلام کرد که اواسط ماه مارس بسته شدن پارک های موضوعی خود ، از جمله دیزنی لند و دیسنی جهان و همچنین اسکله کشتی های کروز این شرکت ، درآمد عملیاتی را در پارک ها ، تجارب و محصولات خود به ارمغان آورد 58 درصد در سه ماهه دوم نسبت به سال گذشته.
در تمام بخش ها ، ویروس 1.4 میلیارد دلار درآمد خود را از بین برد ، زیرا coronavirus همچنین انتشار اثرات تابستانی دیزنی را به تعویق انداخته است.
یک نکته جالب توجه درگیر سرویس سرویس تازه راه اندازی شده آن ، دیزنی + بود که از زمان راه اندازی نوامبر گذشته ، 54.5 میلیون مشترک پرداخت شده را ثبت کرده است.
این شرکت در سه ماهه دوم سال 60 سهم سهم خود را تعدیل کرده است ، از سهم 1.60 دلار در سه ماهه قبل و در زیر انتظارات وال استریت برای تعدیل سود 88 سنت در هر سهم ، به استثنای موارد. درآمدها برای سه ماهه منتهی به 28 مارس 20.7 درصد به 18.01 میلیارد دلار افزایش یافت ، بالاتر از انتظارات وال استریت برای فروش 17.81 میلیارد دلار.
فراخوان چالش های مرتبط با ویروس “بی سابقه” ، رئیس اجرایی باب ایگر ، که در فوریه تنها به سمت مدیرعامل استعفا کرد تا به از سرگرفتن نقش اصلی در ماه آوریل ، اذعان داشت که این بیماری همه گیر” به شدت به ما ضربه زد “و از” رویکرد همه دست روی عرشه “حمایت کرد. p>
سهام دیزنی در معاملات پس از ساعت تقریباً 3 درصد کاهش یافت زیرا سؤالاتی درمورد اینکه چه زمانی دیزنی قادر به بازگشایی پارک های خود خواهد بود.
جانشین ایگر ، مدیر عامل باب چاپی ، گفت که این شرکت به دنبال “رویکردی محتاطانه و معقول” برای بازگشایی پارک ها است. کنترل تراکم ، ظرفیت محدود ، اقدامات بهداشتی مانند بررسی دما ، همه در جدول است. مدیرعامل گفت: این شرکت از پارک شانگهای دیزنی لند لند ، که در ژانویه ، در 11 ژانویه تعطیل شد ، بازگشایی می کند ، اما دستورالعمل هایی را برای بازگشایی پارک های دیگر ارائه نمی دهد.
چپک گفت: “در حالی که بیماری همه گیر COVID-19 تأثیر مالی قابل توجهی در تعدادی از مشاغل ما داشته است ، ما به توانایی خود اطمینان داریم که در مقابل این اختلال مقاومت کنیم و از یک موقعیت قوی بیرون بیاییم.”
چپک گفت که او “اطمینان” دارد که دیزنی طوفان را هوا می کند و “از موضع قدرتمندی از آن بیرون می آید.”
اما راس بنز ، تحلیلگر eMarketer ، شک و تردید بیشتری داشت ، زیرا با تعجب از چگونگی ناتوان شدن ویروس در غول رسانه ای ، برخی از “بزرگترین نقاط قوت” آن مانند پارک ها و استودیوی فیلمبرداری خود را “به بزرگترین آسیب پذیری های خود تبدیل کرد.”
“انتشارات تئاتری و پارک های موضوعی ، مراکز سودآوری طولانی مدت برای شرکت ، در کوتاه مدت پول را از دست می دهند و هیچ راه مشخصی برای بهبود ندارند تا زمانی که درمان های بهتر و یا واکسن ها باعث نشود مصرف کنندگان راحت باشند که بتوانند از میان انبوه جمعیت خارج شوند. ” او گفت. “دیزنی + به سرعت تعداد قابل توجهی از مشترکان را به خود جلب کرد ، اما تأثیر آن روی شرکت گسترده تر تا زمانی که تئاترها و پارک های تم بسته بمانند محدود است.”
به اشتراک بگذارید: Facebook > Twitter

صفحه تلنگر

WhatsApp Email > کپی کنید