در زیر زره پوش روز جمعه از ضرر سه ماهه کوچکتر از آنچه انتظار می رفت ، خبر داد ، زیرا کالاهای بیشتری را به صورت آنلاین با مشتریانی که در خلال قفل های کورون ویروس در خانه در خانه می ماند ، به فروش می رساند و سهام خود را در معاملات اولیه حدود 10 درصد افزایش می دهد.
حتی با تعطیل شدن فروشگاه ها به طور موقت ، شرکت های فعال لباس مانند Under Armor توانسته اند از تقاضای پوشاک و تجهیزات تمرینی در منزل بهره مند شوند زیرا افراد برنامه ورزشی خود را به دلیل بیماری همه گیر تغییر می دهند.
در زیر آرمور گفت که این افزایش قابل توجه در فروش تجارت الکترونیکی در سراسر جهان را به ثبت رسانده است.
حاشیه ناخالص در سه ماهه گزارش شده با 280 واحد پایه افزایش به 49.3 درصد رسید ، زیرا کالاهای کمتری را به کانال های عمده فروشی و خارج از قیمت فروخته است.
عمده فروشی آن در حاشیه پایین ، که از طریق آن کالاها را به فروشگاههای بزرگ و سایر کانالهای خارج از قیمت می فروشد ، با بسته شدن فروشگاه ها ، 58 درصد کاهش درآمد را به ثبت رساند. درآمد حاصل از تجارت مستقیم با مصرف کننده 13 درصد کاهش یافته است.
“در حالی که ما عملکرد بهتری از حد انتظار داشتیم ، اما ما هنوز هم افت قابل توجهی در درآمد را در همه بازارها تجربه کردیم.”
براساس داده های IBES از Refinitiv ، درآمد خالص در سه ماهه دوم پایان یافته در 30 ژوئن 41 درصد کاهش یافت و به 707.6 میلیون دلار رسید ، اما برآورد 558.5 میلیون دلاری را شکست.
Under Armor گفت ، اکثر فروشگاه های این شرکت بازگشایی شده اند و روند ترافیک همچنان به میزان قابل توجهی پایین تر است ، و افزود که خریدهای بیشتری در حین بازدید از مشتری انجام شده است. این شرکت پیش بینی می کند که روند ترافیک برای بقیه سال پایین تر باشد.
در زیر زره پوش از دست دادن خالص بزرگتر 182.9 میلیون دلار در مقایسه با سال گذشته خبر داد ، که بخشی از آن به دلیل بازسازی و هزینه اختلال در هزینه 39 میلیون دلار بود.
بر مبنای تنظیم شده ، این شرکت در مقایسه با تخمین تحلیلگران 41 سنت ، 31 سنت در هر سهم از دست داد.
Rival Nike نیز افزایش فروش آنلاین را تجربه کرد ، اما به دلیل لغو سفارشات و اتهامات موجودی ، ضرر نادر را ثبت کرد.