بیش از 100 راننده کامیون که مواد غذایی خوشمزه را به فروشگاه های Whole Foods در منطقه نیویورک تحویل می دهند ، تهدید به اعتصاب به دلیل مسائل ایمنی COVID-19 می کنند.
اعضای 445 محلی Teamster ادعا می کنند که کارفرمای آنها United Natural Foods – معروف به UNFI ، یک تامین کننده معامله عمومی برای Whole Foods با 27 میلیارد دلار درآمد – از دادن تجهیزات اولیه محافظتی از جمله ماسک و ضد عفونی کننده دست خودداری کرده است و این شرکت ماهها کامیونهایشان را ضد عفونی نکرده است.
آخر هفته که قرارداد اتحادیه به پایان رسید گوشت گاو به نقطه جوش رسید و آنها رای دادند که روز بعد اعتصاب مجاز شود.
“مارتین پری” بیش از شش سال راننده UNFI گفت: “در ابتدا UNFI این وسایل را تأمین می كرد اما پس از آن در تابستان كنار سقوط كرد و رانندگان كامیون های خود را تمیز كرده و تجهیزات خود را می خرند.” / p>
در بیانیه ای ، سخنگوی UNFI ، جف سوانسون اتحادیه را به “انتشار دروغها و بهره برداری بی شرمانه از بیماری همه گیر در تلاش برای دستیابی به قدرت مذاکره” متهم کرد. وی گفت: “این شرکت” در صورت اعتصاب “با توزیع کنندگان شخص ثالث” برنامه های احتمالی قوی “دارد.
سوانسون گفت: “ما همچنین به ما اعلام كرده ایم كه UNFI همچنان مانند همیشه به دستورالعمل های CDC پایبند بوده و در آنچه كه به عنوان یك صنعت ایمنی پیشرو در جهت محافظت از همكاران در میان بیماری همه گیر شناخته شده است ، سرمایه گذاری خواهد كرد.”
پری و 120 راننده دیگر کالاها را در مرکز توزیع UNFI در مونتگومری نیویورک تحویل می گیرند و آنها را به 30 فروشگاه Whole Foods و همچنین سوپرمارکت های Stop & Shop در سراسر شهر نیویورک ، نیوجرسی ، استان نیویورک و کنتیکت می رسانند.
پری به The Post گفت که سکوهای وی معمولاً مملو از محصولات کاغذی ، غذاهای منجمد ارگانیک ، آب سلزر و سایر مواد اصلی از جمله برنج ، ماکارونی و چاشنی ها است.

همچنین مراجعه کنید h4>

Whole Foods وانت بار یک ساعته بقالی را بصورت رایگان در تمام فروشگاههای ایالات متحده h3> راه اندازی می کند

Whole Foods به خریداران این امکان را می دهد تا سفارشات مواد غذایی را برای … انتخاب کنند

اعتصاب برای سوپرمارکتها که از زمان ابتلا به بیماری همه گیر با مشکلات عرضه و تقاضا دست و پنجه نرم می کنند و برای موج دوم موارد COVID-19 مقابله می کند ، در زمان بدی قرار خواهد گرفت.
طی دو هفته گذشته گفتگوها بین تیمسترها و UNFI متشنج بوده است و طبق گفته رئیس مالك 445 ، دن مالدونادو ، یك واسطه فدرال روز یكشنبه وارد عمل شد.
علاوه بر نگرانی های بهداشتی و ایمنی ، رانندگان متوجه می شوند که UNFI درخواست کرده که 10 روز بیشتر کار کنند. رانندگان UNFI که به مدت پنج سال در این شرکت بوده اند ، مطابق با Local 445 ، 28.94 دلار در ساعت درآمد کسب می کنند.
مالدونادو به The Post گفت: “ما سعی می کنیم ساعات کار آنها را کاهش دهیم.”
“UNFI” در بیانیه ای گفت: “ما این هفته پیشنهاد قرارداد بلند مدت ارائه دادیم كه شامل افزایش دستمزد سالانه ، مزایای بسیار رقابتی و انعطاف پذیری كاری قوی با سایر شبکه های ما است.
Whole Foods در روز سه شنبه به درخواست نظر پاسخ ندادند.