مارک های برتر لوکس از شانل گرفته تا لوئیز ویتون قیمت برخی از محصولات پرطرفدار خود را افزایش داده اند زیرا آنها در پی جبران فروش از دست رفته در طی هفته های تعطیل کورو ویروس هستند.
خانه های بلند مرتبه همه در تجارت کره جنوبی و بازار کلیدی چین گزارش شده اند ، جایی که مغازه ها در ماه مارس شروع به بازگشایی کردند ، تا حدودی رکود در اروپا و ایالات متحده را جبران کردند – جایی که محدودیت ها تازه شروع به برداشتن می کنند. / p>
اما با مشورت باین تخمین زده می شود فروش این بخش برای 300 میلیارد دلار در سال جاری تا 35 درصد کاهش یابد ، و یک دهه رشد چشمگیر را با شکسته تر جلوه دهد ، گروه های لوکس به سرعت در حال حرکت هستند تا از حاشیه ها محافظت کنند.
شانل روز چهارشنبه گفت افزایش قیمت کیف های دستی و برخی از کالاهای چرمی کوچک 5٪ تا 17٪ در سراسر جهان به دلیل این همه گیر شدن باعث افزایش هزینه مواد اولیه خاص شده است.
“این تنظیمات ضمن اطمینان از اینكه ما از اختلاف بیش از حد قیمت بین كشورها جلوگیری می كنیم ، انجام شده است.”
برچسب مد ستاره LVMH ستاره لوئی ویتون – که این شرکت اعلام کرد ماه گذشته از رشد فروش بیش از 50 درصد در چین در اوایل آوریل لذت می برد – همچنین قیمت های کیف های دستی در ایالات متحده و اروپا را پیاده روی کرده است. p >
به عنوان نمونه ، کیف مونوگرام Neverfull MM خود ، که در وب سایت خود 1500 دلار قیمت دارد ، در ابتدای ماه مه و در اواخر ماه اکتبر 1430 دلار و در پایان ماه اکتبر به قیمت 1320 دلار ، برای افزایش کلی نزدیک به 14 درصد قیمت داشت. p>
داده ها توسط رویترز با استفاده از بایگانی اینترنت ، مخزن صفحات وب گذشته ، جمع آوری شد. لوئیز ویتون از اظهارنظر خودداری کرد.
در چین و کره جنوبی ، مردم به محض شروع شایعات افزایش قریب الوقوع قیمت در رسانه های اجتماعی ، در صف بیرون فروشگاه های شانل صف می شدند. Xie Lan ، یک سازنده مستند در پکن ، گفت که وی موفق شده است قبل از افزایش قیمت ، کیف دستی را برای نزدیک به 30،000 یوان (4225 دلار) خریداری کند.

را ببینید همچنین

طول فیلم 2 دقیقه 45 ثانیه
2:45

بهترین راه برای ساختن ماسک های صورت DIY با طراح مد سینتیا روولی

طول فیلم 2 دقیقه 45 ثانیه
2:45

زمان برش پیراهن قدیمی. طراح مد سینتیا …

او از طریق تلفن گفت: “کار شلوغ و استرس زا است – من می خواستم خودم را معالجه کنم.”
جواهرات آمریکایی تیفانی ، که خریداری می شود یک مدیر فروشگاه سئول به رویترز گفت: توسط LVMH ، قیمت های برخی از محصولات خود در کره جنوبی 10 درصد را در 6 ماه مه افزایش داد.
سخنگوی این شرکت در پاسخ به پرس و جو از رویترز گفت ، “تیفانی مرتباً استراتژی قیمت گذاری خود را بررسی می کند ، از جمله در هر یک از بازارهایی که ما در آن فعالیت می کنیم تا از جمله موارد دیگر ، نوسانات ارزی و هزینه های ورود به تجارت را منعکس کند. بیشتر توضیح دهید.
تحلیلگران گفتند که قوی ترین مارک ها مانند Louis Vuitton با توجه به آمار فروش از بحران ویروس ، می تواند وسوسه شود تا قیمت ها را تحت فشار قرار دهد. >
لوکا سولکا ، تحلیلگر کالاهای لوکس در برنشتاین ، گفت: “این یک استراتژی برای دفاع از حاشیه ها است ،” با این حال ، اضافه می کند که همه برچسب ها از آن مسیر پیروی نمی کنند زیرا این امر می تواند باعث بازگشت عواقب مصرف کنندگان شود.
گفت که تاد در روز چهارشنبه ، در حال حاضر برنامه ریزی هیچ تغییر مهمی در سیاست قیمت گذاری گروه ندارد.
برندها همچنین با مقدار زیادی از سهام فروخته نشده دست و پنجه نرم می کنند که تمایلی به فروش با تخفیف بزرگ در فروشگاه ها ، فروشگاه ها یا آنلاین از ترس از فروش کامل قیمت و هاله انحصاری کالاهای خود ندارند. / p>
افزایش قیمت ها خطراتی را نیز به همراه دارد. در پکن ، لونا شین ، یک کارگزار امور مالی ، گفت که اکنون دست از خیال خود برای خرید وسایل نقلیه متوسط ​​Chanel Classic Flap ، که قیمت آن در روز پنجشنبه با 14.5 درصد افزایش یافته است ، به 48.900 یوان داد. p>

را ببینید همچنین

سهام به عنوان سرمایه گذاران ، عوارض اقتصادی coronavirus را کاهش می دهند

سهام ایالات متحده از معاملات اولیه پنجشنبه به عنوان سرمایه گذار دوباره صعود کرد …

شین گفت: “سپتامبر گذشته ، فقط 39،000 یوان بود و اکنون ، فقط کمی بیشتر از نیمی از سال بعد ، 10،000 هزینه دیگر نیز می رود.”
خریداران چینی برای مارک های لوکس مهم هستند زیرا 35 درصد از هزینه های لوکس جهانی در سال 2019 را به خود اختصاص داده اند. باین انتظار دارد که تأثیر آنها در این بخش در چند سال آینده حتی بیشتر شود – تقریباً نیمی از کل فروش های لوکس در سال 2025.
با سفر جهانی انتظار نمی رود که تا دو سال به سطح عادی برگردد ، مصرف کنندگان چینی که قبلاً دو سوم خریدهای لوکس خود را در خارج از کشور انجام می دادند ، عمدتاً در خانه خرید می کنند ، روند که از قبل در حال انجام بود را تسریع می کند. / p>
این بدان معناست که مارک های لوکس تحت فشار قرار می گیرند تا قیمت ها را در سرزمین اصلی چین – که به طور سنتی نسبت به سایر مناطق جهان بیشتر بوده است – ترغیب کنند تا مصرف کنندگان چینی را به خرید در کشور خود ترغیب کنند.
در سال های اخیر قیمت ها در چین به تدریج کاهش یافته است ، زیرا دولت عوارض واردات و سایر مالیات هایی را که آنها را بالاتر نگه داشته است کاهش داده است. برندها همچنین وقتی برای اولین بار تلاش کردند بازار را در آنجا رها کنند ، صرف بازاریابی و رانت زیادی کرده اند.
شانل گفت: “ما معتقدیم كه مجازات كردن مشتریان خود بر اساس ملاحظات جغرافیایی ضروری نیست.”
به اشتراک بگذارید: Facebook > Twitter

صفحه تلنگر

WhatsApp Email کپی