مرغ سرخ شده کنتاکی در روز سه شنبه آزمایش یک ساندویچ روکشیده شده را که شامل یک مرغ بزرگتر مرغ و سایر اصلاحاتی است که می تواند سال گذشته دوباره در جنگ های ساندویچ مرغ بزرگ سال گذشته با رقبای Popeyes و Chick-fil-A برگزار شود ، آغاز می کند.
KFC ، یک واحد از یوم! برند وارز ، نسخه جدید ساندویچ مرغ خود را به مدت 26 روز – یا تا زمان تمام شدن منابع – در 15 مکان در و اطراف اورلاندو ، فلورا ، با قیمت 3.99 دلار به فروش می رساند.
فیله مرغ بزرگتر با یک برش ترشی ضخیم و سس مایونز روی یک نان بریچو می آید. به نظر می رسد که شبیه به صفاتی است که ساندویچ های رقبا را به چنین برخوردی با مشتریان تبدیل کرده است.
آندره زاهومنسکی ، مدیر بازاریابی KFC در ایالات متحده ، به رویترز گفت: “ما فهمیدیم که ساندویچ ما کسی نیست که کتک بزند و این برای ما اشکالی ندارد.”
Popeyes Louisiana Kitchen ، واحد رستوران برندهای بین المللی ، یک ساندویچ مرغ و کمپین رسانه های اجتماعی را معرفی کرد که در اوت سال 2019 جنگ با برند مرغ غالب را با سهم بازار ، با مالکیت خصوصی Chick-fil-A آغاز کرد. p >
فروش همان فروشگاه ایالات متحده برای Popeyes افزایش یافته و بالا باقی مانده است ، در سه ماهه اول سال 2020 29 درصد رشد داشته است. براساس داده های I / B / E / S از Refinitiv ، فروش KFC در مدت مشابه 8 درصد کاهش یافته است. p>
Popeyes در این ماه نخستین فروشگاه خود را در چین – در شانگهای – با اقبال عظیمی به راه انداخت
حتی همبرگر محور مک دونالد تا دسامبر آزمایش ساندویچ مرغ را شروع کرد تا ماه دسامبر به خواست فرانشیزها که مشتاقانه از این روند استفاده می کنند.
زهومنسکی گفت ، KFC دوباره کار تولید ساندویچ مرغ موجود در اواسط سال 2019 را آغاز کرد ، Zahumensky گفت ، ترشی ها را با ضخامت های مختلف و آب نمک ها آزمایش می کند و با شش نانوایی مختلف کار می کند تا حداقل 10 نوع نان را امتحان کنید.
KFC سال گذشته با آزمایش محصول مرغ سرخ شده مبتنی بر گیاهان که طی حدود پنج ساعت به فروش می رسد.
زاهومنسکی گفت: “سال خوبی برای مرغ سرخ شده بود.”
به اشتراک بگذارید: Facebook Twitter
صفحه تلنگر
WhatsApp Email کپی