سن. جاش هاولی (R-MO.) ، که مدت ها است که به بزرگترین شرکت های Silicon Valley و روشهای حفظ حریم خصوصی آنها ، روز سه شنبه درباره گزارشی از دوشنبه ابراز نگرانی کرد که آمازون برای ایجاد نسخه های مارک آمازون خود ، داده هایی را درباره محصولات شخص ثالثی که می فروشد در وب سایت خود جمع آوری می کند.
هاولی در نامه ای در روز سه شنبه به دادستان کل ویلیام بار گفت: “من می نویسم تا از شما بخواهم که تحقیقات جنایی ضد انحصارانه در آمازون را آغاز کنید.” “گزارش های اخیر حاکی از آن است که آمازون برای ساختن و حفظ یک انحصار به شیوه های داده های درنده و محروم مشغول بوده است.”
هاولی متذکر شد که تمرین – ابتدا گزارش شده توسط وال استریت ژورنال -” خصوصاً نگران کننده “بود به دلیل این واقعیت که خرده فروشان کوچک مجبور بودند در میان تاج ویروس فروشگاه های آجر و ملات خود را تعطیل کنند. همه گیر برای ماندن در زندگی به فروش آنلاین متکی شده است.
سخنگوی آمازون در بیانیه نامه ای گفت: “در حالی که ما اعتقاد نداریم که ادعاهای مطرح شده توسط وال استریت ژورنال صحیح باشد ، ما این ادعاها را بسیار جدی می گیریم و تحقیقات داخلی را آغاز کرده ایم.”
یک سخنگوی وزارت دادگستری گفت كه آژانس نامه را دریافت كرده است و در حال بررسی آن است
گزارش دوشنبه مبتنی بر مصاحبه با کارمندان سابق شرکت برچسب خصوصی آمازون بود که گفتند که غول تجارت الکترونیکی داده های جمع آوری شده را در محصولات پرفروش خود به منظور فریب دادن آنها به دست آورد. در یک نمونه ، ادعا می شود که آمازون قبل از معرفی نسخه خاص خود برای همان محصول ، بررسی کرد که مبلغی را که یک فروشنده آمازون را به بازاریابی و حمل و نقل یک صندوق عقب اتومبیل ، از جمله میزان تولید برش آمازون در هر فروش ، پرداخته است ، بررسی کند.
فروشندگان آنلاین تقاضا در طول همه گیری های کرونوی ویروس افزایش یافته است ، زیرا ده ها میلیون آمریکایی که در داخل خانه قفل شده اند ، برای نیازهای خرید خود به آن روی می آورند.
سهام شرکت آمازون بعد از ظهر سه شنبه 1.9 درصد با قیمت 2،331.04 دلار کاهش یافت.
با سیم پست
به اشتراک بگذارید: Facebook توییتر

صفحه تلنگر

WhatsApp Email کپی