سرمایه گذاران روز پنجشنبه سهام Discovery 4 درصد افزایش یافتند ، زیرا این شرکت اعلام کرد فروش آگهی های خود – که در اوایل سال جاری توسط همه گیر کاهش یافته بود – دوباره رشد کرده است.
شرکت رسانه ای پشت شبکه های غذایی ، HGTV ، TLC و کانال دیسکاوری روز پنجشنبه گفت که در سه ماهه منتهی به سپتامبر 8 درصد افت فروش تبلیغات را تجربه کرده و درآمد سه ماهه سوم را به 2.6 میلیارد دلار رسانده است. در حالی که این میزان نسبت به سه ماهه سوم سال گذشته 4 درصد کاهش یافته است ، اما نسبت به سه ماهه قبل بهبود چشمگیری داشته و انتظار وال استریت را برای درآمد 2.5 میلیارد دلاری شکست.
رئیس و مدیر اجرایی دیوید زاسلاو از TLC تبلیغ کرد به نام تلویزیونی” نامزد 90 روزه ” و نمایش های مختلف اسپین آف برای رتبه بندی بالاتر که به افزایش درآمد تبلیغات شرکت از افت دو رقمی در سه ماهه دوم کمک می کند ، ضربه بزنید.
دیسکاوری درآمد خالص 300 میلیون دلار یا 44 سنت سهم کاهش یافته را گزارش کرد – 15 درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل ، اما انتظار تحلیلگران برای 65 سنت در هر سهم کمتر بود.
“Discovery در سه ماهه سوم نتایج مالی را بهبود بخشید ، این گواهی برای جذابیت قدرتمند محتوای و مارک های ما است که توسط TLC در ایالات متحده رهبری می شود ، که شبکه های ورزشی و خبری با رتبه برتر را در نمایش های آزمایشی اولیه ، حتی در سال رکورد برای اخبار کابل ، “زاسلاو گفت. “در میان عدم اطمینان اقتصاد کلان با شیوع مداوم COVID و همچنین ادامه روند تکامل صنعت خود ، ما همچنان بر تعیین موقعیت Discovery برای رشد بلند مدت و ایجاد ارزش سهامداران از طریق اجرای اولویت های استراتژیک خود ، از جمله بعدی – تمرکز می کنیم. ابتکارات نسل. ”
این شرکت در ماه آینده ، که به آن کمک می کند تا با غول های جریان مانند Netflix ، Hulu و NBC’s Peacock و دیگران رقابت کند. زاسلاو خاطرنشان کرد که این سرویس متفاوت از رقبا خواهد بود ، زیرا شامل کتابخانه کامل محتوای Discovery خواهد بود که عمدتا با برنامه های بدون نسخه اختصاص داده شده به موضوعات مربوط به سبک زندگی مانند آشپزی ، طبیعت و اتومبیل.
زاسلاو گفت: “ما مدت طولانی است که محتوای خود را در این لحظه نگه داشته ایم.” “مردم نمی گویند … آه ، 40 ، 50،000 ساعت دیگر محتوا نیست. آنها خواهند گفت ، “این چیزهایی است که من دوست دارم.”