رالف لورن روز چهارشنبه گفت افزایش سریع خرید آنلاین به چین کمک می کند تا در چین دوباره به مسیر خود برگردد و آن را برای بهبودی از آسیب های مالی ناشی از قفل COVID-19 در سایر بازارها نیز
فروش آنلاین در چین ، یک بازار رشد اساسی برای شرکت های کالاهای لوکس ، در سه ماهه چهارم 76 درصد رشد کرد.
این شرکت مستقر در نیویورک اعلام کرد که تعداد فروشگاه هایی را که می توانند سفارشات آنلاین در کشور را در طول همه گیری انجام دهند ، گسترش داده و خدمات دیجیتالی مانند مشاوره به مشتریان با هزینه های بزرگ را در مورد سبک و رویدادها ارائه می دهند.
رالف لورن که هم اکنون این آزمایشات را در آمریکای شمالی و همچنین اروپا آزمایش می کند ، گفت: رشد فروش در چین می تواند تا سه ماهه دوم خود به سطح بحران های پیش از سلامتی بازگردد زیرا اکثر فروشگاه های آن در حال حاضر باز هستند. p >
پاتریک لووت ، رئیس اجرایی گفت: “ما در نهایت فرصتی برای کسب سهم بازار داریم زیرا از این بحران خارج می شویم.”
رالف لورن گفت که لباس های راحتی و کالاهای ورزشی برای اوقات فراغت تقاضای زیادی دارند زیرا مردم وقت بیشتری را در خانه می گذرانند. این شرکت همچنین گفت که مجموعه های بهاری موجود در انبارها هنوز می توانند در اواخر سال فروخته شوند.
با این حال ، به عنوان رکود عمیق ، رالف لورن گفت که همچنان انتظار دارد درد قابل توجهی در مالی 2021 وجود داشته باشد.
در سه ماهه چهارم ، درآمد خالص 15.4 درصد کاهش یافت و به 1.27 میلیارد دلار رسید ، اما براساس داده های IBES از Refinitiv ، برآورد متوسط ​​1.22 میلیارد دلار کمی بالاتر بود.
به استثنای موارد خاص ، به ازای هر سهم 68 سنت از دست داد ، در حالی که تحلیلگران انتظار داشتند 40 سنت ضرر کنند.
سهام این شرکت در معاملات اواخر صبح ، 1.4 درصد رشد داشته و 82.47 دلار بوده است.
به اشتراک بگذارید: Facebook > Twitter

صفحه تلنگر

WhatsApp Email کپی