ارتباطات ورایزون برآوردهای مالی سه ماهه دوم وال استریت را در مورد تقاضای زیاد برای تلفن و خدمات اینترنتی آن توسط مشتریان خانه دار در صدر قرار داد.
غول مخابراتی روز جمعه اظهار داشت كه سفارشات ماندن در خانه ناشی از كورو ویروس باعث تغییر در كار و یادگیری از راه دور شده و به آن افزوده شده 173،000 مشتری تلفن پس از پرداخت ، تقریباً بالاتر از تخمین تحلیلگران 61،200.
اما حتی با بیشتر مشتریان در خانه گیر کرده بودیم ، Verizon گفت که با سرعت بخشیدن به سیم کشی ، مشترکان تلویزیون را با دستمزد خود ادامه می دهند. مدیرعامل هانس وستبرگ گفت این شرکت در سه ماهه دوم سال گذشته 81،000 مشترکین تلویزیون با پرداخت خالص خدمات ویدیویی مصرف کننده FiOS خود را از دست داد ، در حالی که 52،000 فقدان از دست داد.
در بخش رسانه های Verizon ، که شامل یاهو ، HuffPost و TechCrunch است ، تأثیر تبلیغات کروناویوس را رونق داد و درآمد این واحد را 24.5 درصد از مدت مشابه سال گذشته به 1.4 میلیارد دلار کاهش داد. ورایزون گفت این روند روند درآمدی را در ماه ژوئن کمی بهبود می یابد.
به طور کلی ، درآمد خالص ورایزون برای سه ماهه منتهی به 30 ژوئن 18.9 درصد به 4.84 میلیارد دلار یا 1.13 دلار سهم افزایش یافت.
به استثنای موارد ، Verizon 1.18 دلار سهم بدست آورد. درآمد سه ماهه 5 درصد کاهش یافت و به 30.4 میلیارد دلار رسید.
این شرکت گفت که کاهش درآمد به این دلیل است که از اواسط ماه مارس و در اثر شیوع تاج ویروس ، فروشگاه های خرده فروشی خود را به طور موقت بسته کرد . در پایان ماه ژوئن ، Verizon گفت ، تقریبا 60 درصد از فروشگاه های آن باز بود
با این وجود ، Verizon بهترین تحلیلگران EPS را از EPS 1.15 دلار در فروش 29.93 میلیارد دلاری بهترین تحلیلگران ارائه می دهد ، می گوید: pp = canvas-atom canvas-text Mb (1.0em) Mb (0) – sm Mt (0.8em) – sm “>.