اطلاعات بیشتر:

آمازون

ولسوالی های مدرسه برای استخدام رانندگان اتوبوس در شرایط کمبود پس از همه گیری مشکل دارند

آمازون بازگشت دفتر خود را تا ژانویه به دلیل افزایش موارد COVID-19 به تأخیر می اندازد

ماه ملی سگ را با بهترین فیلمهای مضرب برای پخش جشن بگیرید

تیم تحویل هواپیماهای بدون سرنشین آمازون در حال فروپاشی است: گزارش

مشتریان آمازون در صورت خرید محصول معیوب از یکی از فروشندگان شخص ثالث این شرکت ، به زودی می توانند مستقیماً با آمازون بوی بد دهان بدهند.

به گفته سه شنبه ، غول آنلاین شکایت خود را بازگردانده و به مشتریان خود اجازه می دهد تا درصورت اعتقاد به محصولی که در سایت خریداری کرده اند به آنها خسارت مالی وارد کرده یا از آن آسیب دیده باشند ، مستقیماً از خرده فروش سیاتل شکایت کنند. پست وبلاگ.

تغییر در ضمانت نامه A-to-Z آن ، که از 1 سپتامبر لازم الاجرا می شود ، تغییر روش قبلی آمازون است که به مشتریان و فروشندگان شخص ثالث اجازه می دهد تا اختلافات بین خود را عمدتا ایجاد کنند.

آمازون همچنین موافقت می کند که به طور مستقیم هزینه خسارت یا خسارت ناشی از اموال کمتر از 1000 دلار به مشتریان پرداخت کند – که به گفته وی 80 درصد از مطالبات را شامل می شود – بدون هیچ هزینه ای برای فروشندگان. اگر فروشنده پاسخگو نباشد یا ادعایی را که آمازون شایسته می داند رد کند ، ممکن است برای پرداخت مطالبات بزرگتر اقدام کند.

آمازون درگیر اختلافات بین مشتریان و فروشندگان بر سر محصولات معیوب می شود. تصویر> گتی ایماژ این خط مشی گروهی از شکایات علیه آمازون را برطرف می کند – که این شرکت اخیراً با تهاجم بیشتری با آن روبرو شده است – فروشندگان شخص ثالث به طور مناسب کنترل نمی شوند ، که منجر به فروش محصولات تقلبی و جعلی می شود.

در سیاست جدید آمده است ، “مشتریان می توانند با خدمات مشتریان آمازون تماس بگیرند ، و ما فروشنده را مطلع کرده و به آنها در رسیدگی به ادعا کمک می کنیم. اگر فروشنده ای به ادعایی پاسخ ندهد ، آمازون وارد عمل می شود تا مستقیماً نگرانی فوری مشتری را برطرف کند ، هزینه را خود ما بر عهده بگیریم و فروشنده را جداگانه دنبال کنیم. “