شرکت هواپیمایی آلاسکا به عنوان بخشی از روند ورود به سیستم ، پرسشنامه سلامت مسافر را اضافه می کند
ارزیابی بخشی از ابتکار “مراقبت بعدی سطح” هواپیمایی است و از مسافران خواسته خواهد شد تا تأیید کنند که در 72 ساعت گذشته علائم COVID را به نمایش نگذاشته اند و با شخصی که علامت گذاری داشته است سفر نکرده اند. این پرواز نیز باید موافقت کند که هنگام پرواز پرواز ، ماسکی را به همراه داشته باشد
“مراقبت از میهمانان و کارمندان ما و اطمینان از ایمنی آنها همیشه اولویت اول ما بوده است. COVID-19 به نوعی همه ما را تحت الشعاع قرار داده و ما را بر آن داشته است كه اساساً كل تجربه سفر را تغییر دهیم. “Brad Tilden مدیرعامل هواپیمایی آلاسكا گفت: در یک بیانیه مطبوعاتی. ” مراقبت از سطح بعدی توسط متخصصان پزشکی ، کارمندان آگاه شده است. و میهمانان ، برای اطمینان از امنیت مشتریان ، هر زمان که آماده پرواز باشند. ”
پرسشنامه از طریق برنامه ، ورود به سیستم کیوسک یا وب سایت شرکت هواپیمایی در دسترس مشتریان خواهد بود.
مطابق با انتشار خبری که در وبلاگ شرکت هواپیمایی در مورد سیاست های ایمنی افزایش یافته با افزایش سفرهای هوایی در ماه های تابستان ، “توافق نامه سلامت” در سراسر پروازهای هواپیمایی آلاسکا آغاز خواهد شد از 30 ژوئن اجرا خواهد شد.
آلاسکا همچنین به اشتراک گذاشت که برای هر کسی که یکی را فراموش کرده باشد ماسک خواهد داشت و از اوایل ماه ژوئیه شروع به دادن دستمال مرطوب ضد عفونی به مسافران خواهد کرد.
آلاسکا اولین هواپیمایی نیست که شیوه های ضد عفونی کننده خود را افزایش می دهد
شرکت هواپیمایی یونایتد اعلام کرد چهارشنبه که می تواند به عنوان بخشی از ورود به سیستم ، خود ارزیابی سلامت را اضافه کند. پیش از این ، شرکت اصلی حمل و نقل نیز ابتکاری را با همکاری Clorox به نام “CleanPlus” که دستمال مرطوب کننده های فردی را از جمله سایر موارد در پرواز به مشتریان ارائه می دهد.
به اشتراک بگذارید: Facebook > Twitter

صفحه تلنگر

WhatsApp Email دوباره کپی کنید