شرکت هواپیمایی یونایتد می گوید که به حرف مشتریان گوش فرا داده و برای اکثر افرادی که برای سفر به داخل ایالات متحده بلیط تغییر می دهند ، هزینه 200 دلاری نامطبوع را کاهش می دهد.
اسکات کربی ، مدیر عامل یونایتد در ویدئویی که روز یکشنبه منتشر شد ، گفت: “وقتی ما از مشتری می شنویم که در چه زمینه ای می توانیم پیشرفت کنیم ، خلاص شدن از هزینه اغلب درخواست اصلی است.”
این اقدام یونایتد باعث خواهد شد خطوط هوایی آمریكا و Delta Air Lines فشارهای خود را برای حذف هزینه های تغییر ، 200 دلار نیز برای سفرهای داخلی تحت فشار قرار دهند.
یونایتد گفت که این هزینه های تغییر را برای افرادی که بلیط سفر اقتصادی یا استاندارد را برای سفر در ایالات متحده خریداری می کنند حذف کرده است.
یونایتد همچنین گفت که تا 31 دسامبر چشم پوشی گسترده ای از هزینه های تغییر – از جمله برای سفرهای بین المللی – را افزایش می دهد. مشتریانی که کمترین نرخ کرایه را پرداخت می کنند ، “اقتصاد پایه” نامیده می شوند ، همچنین می توانند بلیط را به دلیل طولانی شدن معافیت ، رایگان تغییر دهند روز یکشنبه اعلام شد.
و با شروع ماه ژانویه ، به مشتریان امکان پرواز در حالت آماده به کار در پروازهای دیگر همان روز پرواز رزرو شده خود را می دهد.
این حرکات در حالی صورت می گیرد که یونایتد و سایر خطوط هوایی با وجود همهگیری های درگیر کرونویروسی ، ناامیدانه سعی می کنند که مردم را به پرواز درآورند. سفرهای هوایی ایالات متحده از ماه آوریل تاکنون بهبود یافته است اما میزان تردد مسافران نسبت به یک سال گذشته حدود 70 درصد کاهش یافته است.
گروه های مصرف کننده مدتهاست که از تعداد هزینه هایی که شرکت های هواپیمایی برای چیزهایی که زمانی بخشی از کرایه تحریم ها بودند ، شکایت داشتند. هزینه تغییر خصوصاً مورد تمسخر قرار می گیرد زیرا به گفته منتقدان ، هزینه های شرکت های هواپیمایی برای تغییر یا لغو بلیط با چند فشار کلید بسیار بیشتر است.
هزینه های چمدان های چمدانی و تغییرات بلیط در طی یک رکود در صنعت در سال 2008 مورد استفاده گسترده قرار گرفت. از آن زمان ، شرکت های هواپیمایی هزینه هایی را برای صندلی هایی با فضای پا ، اولویت سوار شدن و سایر امکانات اضافه کردند.
آنها به یک مسابقه بسیار سودآور که یک دهه به طول انجامید ، کمک کردند و فقط توسط همه گیری شکسته شد. اکنون شرکت های هواپیمایی برای مقابله با کسادی سفر ، پروازها را کاهش می دهند و نیروی کار را کاهش می دهند.
مدیر عامل یونایتد اذعان کرد که شرکت های هواپیمایی که با شرایط دشواری روبرو هستند اغلب “برای بقا تصمیمات دشواری اتخاذ کرده اند ، گاهی اوقات به هزینه خدمات مشتری”. کربی گفت که یونایتد این بار به دنبال خدمات بهتر به مشتریان است.
از سال 2010 ، یونایتد مستقر در شیکاگو نزدیک به 6.5 میلیارد دلار هزینه تغییر را جلب کرده است. سال گذشته ، با توجه به آمارهای اداره حمل و نقل ، 625 میلیون دلار درآمد داشت که سوم از دلتا و آمریکایی است.
در واشنگتن ، چندین قانونگذار کمپین های دوره ای را برای غیرقانونی دانستن هزینه تغییر آغاز کرده اند. در سال 2018 ، مجلس سنا لایحه ای را برای منع هزینه های “نامعقول” برای تغییر یا لغو بلیط تصویب کرد ، اما این مصوبه در مذاکرات با مجلس شکنجه شد.