طرحی جدید برای حل جدید بحران تاکسی یورک سیتی در حال شکل گیری است – و این از یک جفت کارآفرین با فناوری محلی ناشی می شود.
یک جفت از تاجران سابق وال استریت که برای کابین های زرد اپلیکیشن راهپیمایی تگرگ را ایجاد کرده اند با یک مشاور شورای شهر همکاری می کنند تا این ایده را نه تنها بدهی هایی که رانندگان مدیون مدال های صادر شده در شهرشان هستند ، کاهش دهند بلکه بازنشانی کنند ارزش خود مدالیونها است.
که قرار است این هفته توسط ریچی تورس ، شورای شهر معرفی شود ، این طرح از شورا خواسته است تا قوانینی را تصویب كند كه وام دهندگان خصوصی را مجبور كند هر مدال یك تاكسی را با 250،000 دلار تجدید ارزیابی كنند. به نوبه خود ، این شهر به عنوان ضامن کلیه وام های معوقه عمل خواهد کرد و فقط هزینه رانندگان را که پیش پرداخت های خود را پیش فرض می کنند ، جذب می کند.
شرطبندی: این طرح به طور مؤثر می تواند پرداختهای ماهانه رانندگان را به طور متوسط ​​1100 دلار در ماه کاهش دهد ، به طور چشمگیری خطر پیش فرض مالیات دهندگان شهر را کاهش می دهد. این خیلی پایین تر از مجازات ماهانه 3،000 و 4،000 دلار است که هزاران کابین را به سمت ویرانی مالی و حتی خودکشی سوق می دهد ، می گوید: میهیر دانگ ، بنیانگذار اوپاندا ، یک اپلیکیشن موبایل که به منظور کمک به کابین ها در رقابت بهتر در حال بارگذاری در حال بارگذاری و بارگیری در حال بارگیری است. p>
دانگ به پست نوشت: “بدهی این بچه ها را خرد می کند.” “متوسط ​​راننده قبل از COVID روزانه 17 سوار انجام می داد و به سختی جلوی آن را می گرفت.”
تورس ، مدافع دیرینه مالکان مدالیون ، گفت که او آنچه را که او را برنامه توانبخشی دارایی مدالیون یا MARP می نامد ، وارد خواهد کرد تا مراحل بودجه شورا را در اواخر این هفته معرفی کند.
قانونگذار برنز گفت: “شهر در فروپاشی بازار مدالیون همدست بود.” “این همدستی مسئولیت نجات آنها است.”
تا سال 2014 ، این شهر برای هر 1.3 میلیون دلار مدال های تاکسی می فروخت و به خریداران می گفت که این سرمایه گذاری “بهتر از بازار سهام” است. اما ورود Uber و Lyft ارزش آنها را به حداقل 130 هزار دلار رساند. سال گذشته ، گزارشهایی منتشر شد مبنی بر اینکه مسئولان صنعت و شهرها به طور مصنوعی قیمت مدالیون را تا حدی با سست کردن محدودیت های نظارتی ، هنجار زده اند.

را ببینید همچنین

کلمها صندوق پرچین را پس از ملاقات با وام مدالیون تشویق می کنند

یک صندوق محافظت از مخفیانه که به سرعت در حال ترساندن تاکسی های مشکل دار است …

پیشنهاد جدید در حالی پیش می آید که مقامات محلی در ژانویه طرحی را برای ایجاد یک مشارکت دولتی و خصوصی برای وثیقه دادن به رانندگان تاکسی با بازپرداخت مدال ها ارائه دادند. در حالی که این برنامه خواستار تخفیف نامشخص در مدالهاست ، مقامات اعتراف کردند که این طرح 500 میلیون دلار هزینه بالایی خواهد داشت.
طرفداران طرح جدید ، در عین حال ، استدلال می كنند كه این امر نیاز به كمك مالی را پرهیز می كند. دانگ معتقد است ، ارزش 250 هزار دلاری برای هر مدالیون ، می تواند بازگشتی جذاب را برای بیشتر وام دهندگان ایجاد کند ، که اکنون در حال چشم انداز چشم انداز پیش فرض ها هستند و همچنین تقاضای اتحادیه کارگران تاکسی نیویورک برای کلاهبرداری از بدهی های مدالیون. با 150،000 دلار
این طرح در مراحل اولیه خود است ، و هنوز مشخص نیست که وام دهندگان چگونه واکنش نشان می دهند. Marletgate Asset Management ، یک صندوق پرچینگری که اخیراً 3000 مدال کسب کرده است ، اظهار نظری نکرد. با توجه به توجیه مردم در معاملات ، اعتقاد بر این است که این صندوق مدالهای خود را در معاملات خریداری کرده است که ارزش آنها را زیر 150000 دلار ارزش دارد. یک منبع نزدیک به مرمرگیت چنین چهره هایی را “گمراه کننده و کاملاً نادرست” خواند ، اما از شرح آن خودداری کرد.
دانژ و بنیانگذار وی زاهد بیوجی ، که برنامه آن به رانندگان کمک می کند مناطقی را که Uber و Lyft در آن افزایش می یابند شناسایی کنند تا بتوانند با قیمت پایین تری وارد بازار شوند ، می گویند که برنامه آنها به گونه ای طراحی شده است که مدال ها دارای ارزش کافی برای اجازه خود باشند مالکان برای ایجاد سهام در طول زمان.
“بویجی گفت:” به جای پرداخت چیزی که آنها هرگز نمی توانند به طور کامل بازپرداخت کنند ، ما یک برنامه توانبخشی طراحی کرده ایم که به رانندگان کمک می کند ارزش سهام خود را کاهش دهند و پرداخت های خود را کاهش دهند. ” “هنگامی که همه چیز باز می شود ، پرداخت ماهانه 1100 دلار ممکن است این کار را برای رانندگان کار کند.”
دانژ و بیوجی طرح خود را در برنامه بازپرداخت خانه با قیمت مناسب که در سال 2009 آغاز شد ، برای کمک به صاحبان خانه های زیر آب وام های خود در پی بحران مالی مدل کردند. این طرح از دولت فدرال به عنوان پشتوانه وام های مشکل استفاده کرده است ، و هم میزان پرداخت ماهانه مالکان خانه و هم خطر برای وام دهندگان را کاهش می دهد. در ضمن ، این باعث افزایش ارزش دارایی وام های مشکل شده و نرخ پیش فرض را کاهش داد.
“نرخ پیش فرض در HARP 0.4٪ بود ،” “ما می بینیم که با مدال آوری حتی بهتر هم هستیم ، به این معنی که شهر احتمالاً کمتر از 20 میلیون دلار پیش فرض جذب می کند.”
در حالی که اعتصاب من برخی از موارد عجیب و غریب کم پیش بینی شده است ، این مبنای پیشنهادی برای اختصاص برنامه MARP با تمرکز بر روی مدالیون 25 میلیون دلار در طی یک دوره 5 ساله است. حتی با این وجود ، برخی از تأمین مالی که ممکن است آینده نباشد ، ناراحت هستند
ریچی تورس اریک توماس
متیو داوس ، کمیسر سابق TLC ، اکنون شریک در موسسه حقوقی ویندلز مارکس ، گفت: “این یک ایده جالب برای مهندس معکوس وثیقه مدالیون است که براساس آنچه صاحبان رانندگان توانایی پرداخت آن را دارند ، می باشد.” “اما متأسفانه ، به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 ، بحران مالی اکنون و در آینده غیرقابل پیش بینی ممکن است شانس دسترسی به پول عمومی را بطور چشمگیری کاهش داده است.”
تورس این قضیه را مطرح می کند که شهر قبل از اجبار توسط لتیتیا جیمز ، دادستان کل نیویورک ، که باید در ماه فوریه دادخواست کلاهبرداری علیه علیه این شهر ارائه داد ، با این ادعا که کمیسیون تاکسی و لیموزین به طور مصنوعی ارزش مدال ها را افزایش داده است. اقدام وی با برنامه ریزی برای توزیع این وجوه در رانندگان مضطرب ، به دنبال 810 میلیون دلار خسارت از شهر است.
“COVID-19 نباید بهانه ای برای تأخیر در تسکین باشد.” هر بسته امدادی COVID باید برای رانندگان تاکسی پول در نظر بگیرد. برای ما بهتر است که نسبت به تصمیم دادگاه در مورد دادگاه اقدام کنیم. ”
از طرف خود ، دانژ و بیوجی می گویند که آنها چشم انداز تاکسی هایی را که پس از برداشته شدن قفل های سطح شهر مسلح به برنامه جدید خود هستند ، دوست دارند. آنها پیش بینی می کنند که سپرهای پلکسی گلاس و پاک کننده وینیل با تمیز کردن آن برای مسافران بسیار جذاب تر می شوند.
گفت: “سعی کنید فیلمی مستقر در شهر نیویورک پیدا کنید که یک کابین زرد در آن نداشته باشد.” “شما نمی توانید. کابین های زرد در DNA این شهر قرار دارند و معقول نیست که از زنده ماندن آنها در طولانی مدت پس از پایان این بیماری همه گیر اطمینان حاصل شود. ”
به اشتراک بگذارید: Facebook Twitter

صفحه تلنگر

WhatsApp Email کپی