عدم اطمینان در حدود روز انتخابات باعث ایجاد تردیدی در خرید آنلاین شده است.
بر اساس یک مطالعه ، مصرف کنندگان در این هفته هزینه کمتری را نسبت به وب سایت کارشناسان پیش بینی کرده اند ، این نگرانی را ایجاد می کند که سردرگمی و اضطراب طولانی مدت حول انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا می توانید خرده فروشی ها را به عنوان تعطیلات ضربه بزنید فصل خمیده می شود.
فروش آنلاین طی یک دوره سه روزه از یکشنبه تا سه شنبه با 31 درصد افزایش نسبت به سال گذشته به 6.5 میلیارد دلار افزایش یافته است – طبق بیش از 4 درصد درصد کمتر از پیش بینی ها Adobe Analytics ، هزینه های آنلاین را ردیابی می کند.
هزینه های روز انتخابات معمولاً در مقایسه با بقیه فصل خرید تعطیلات کاهش می یابد. فروش آنلاین روز بعد از انتخابات 2016 14 درصد کاهش داشت و روز بعد از انتخابات میان دوره ای 2018 6 درصد کاهش یافت.
اما در سال جاری ، عدم اطمینان طولانی درمورد شمارش آرا presidential ریاست جمهوری می تواند روند کاهشی را طولانی کند ، و ادوبی گفت که خرده فروشی آنلاین فقط در روز پنجشنبه می تواند 300 میلیون دلار کاهش یابد. طبق نظرسنجی Adobe ، 26 درصد از مصرف کنندگان گفتند که نتیجه انتخابات بر هزینه های تعطیلات آنها تأثیر می گذارد.
تیلور شراینر ، مدیر Adobe Digital Insights ، گفت: “دوره های قبلی انتخابات نشان داده اند که رشد آنلاین به طور چشمگیری در روز بعد از انتخابات کاهش می یابد.” “به محض اینکه تصویر واضح تری در روزهای آینده ظاهر شود ، انتظار داریم که پس از مدت کوتاهی شاهد خرید مجدد تعطیلات باشیم.”
Adobe پیش بینی می کند که فروش آنلاین تعطیلات 189 میلیارد دلار باشد که 33 درصد بیشتر از یک سال پیش است – جهشی که برابر با رشد دو ساله است – همانطور که خریدهای زیاد در طی همه گیری به آنلاین منتقل شده است.
اگر یک بسته محرک دیگر تصویب شود ، مصرف کنندگان می توانند 11 میلیارد دلار دیگر هزینه کنند.