خریدهای ضربه ای – صمغ ، نعناع و میله های میان وعده که به عنوان یکی از مارها از طریق خط خرید سوپر مارکت مارپیچ ها قرار گرفته اند ، وارد یک سبد خرید می شوند.
فروش نعناع ایالات متحده در مقایسه با سال گذشته در فروشگاه های ردیابی شده توسط محقق بازار نیلزن در 11 هفته منتهی به 16 مه ، 30 درصد کاهش یافته است ، در حالی که فروش آدامس 28 درصد کاهش یافته است.
این بیماری همه گیر باعث شده است که مردم به جای مراجعه به فروشگاه ها ، جایی که میان وعده ها و سایر به اصطلاح “خریدهای ضربه ای” به صورت استراتژیک در نزدیکی خطوط پرداخت قرار می گیرند ، به خرید فروشگاه های مواد غذایی آنلاین بپردازند.
“فروش در گروه آدامس و نعناع ما نیز تحت تأثیر پروتکل های دوردست اجتماعی قرار گرفته است.”
موندلز بین المللی ماه گذشته پیش بینی “مواد” در تجارت آدامس خود ، که شامل Trident و Stride است ، در سه ماهه دوم پیش بینی کرد ، و آن دسته را “انگیزه ترین در طبیعت” توصیف کرد. صمغ ، که بیشتر در هنگام بیرون رفتن مردم مصرف می شود ، اغلب در فروشگاه های راحتی خریداری می شود که بسیاری از آنها بسته است ، اضافه شده است.
با این وجود ، مصرف کنندگان از اقدامات دوری اجتماعی ، مراقبت های دهان را رها نمی کنند. به گفته نیلسن ، فروش خمیردندان و دهانشویه به ترتیب برای دوره 11 هفته 12 و 13 درصد افزایش یافته است.
به طور کلی ، تولید کنندگان مواد غذایی بسته بندی شده ، از جمله نستله ، کرافت هاینز و جنرال میلز از زمانی که این بیماری همه گیر را مجبور کرد بسته شدن رستوران ها ، کافه ها و هتل ها ، باعث می شود افراد بیشتر به خوردن بیشتر در خانه بپردازند. به گفته ایمی گلد اسمیت ، مشاور بازاریابی مواد غذایی در لس آنجلس ، اقتصاد لرزان در ایالات متحده می تواند یکی دیگر از عوامل کاهش فروش کالاهای میان وعده “برو” باشد ، زیرا آنها توسط مصرف کنندگان به عنوان ضروریات دیده نمی شوند. / p>
گفت: “با وجود اقتصاد ، احتمالاً میان وعده در صورت موفقیت آمیز نبود ، اگر قبلاً وجود نداشته باشد.” “اگر شما در راه رفتن نیستید ، می توانید خود را ساندویچ درست کنید یا از دیشب باقیمانده باشید ، بنابراین هدر نمی دهید.”
میله های تغذیه ای عملکرد ، که بسیاری از شرکت ها به عنوان میان وعده های سالم انتخاب می کنند ، در 11 هفته منتهی به 16 مه ، 19 درصد کاهش یافته است. میوه‌های غلات و گرانولو ، که گاهی اوقات برای جایگزینی صبحانه در بازار عرضه شده بودند ، با سه درصد بهتر از قیمت بهتر برخوردار بودند.

را ببینید همچنین

فروشگاه مواد غذایی فروشی نوار سالاد را به بوفه مینی بوش بوته تبدیل می کند

آنها “نوار” را در نوار سالاد قرار می دهند! یک سوپر مارکت میسوری …

دانیل لوبتسکی ، بنیانگذار و رئیس اجرایی KIND Snacks ، گفت: عدم قطعیت زیادی وجود دارد. وی به رویترز گفت: “برنامه ریزی بسیار دشوار است.”
جان نودی ، رئیس جنرال میلز ، خرده فروشی آمریکای شمالی ، روز چهارشنبه به رویترز گفت ، “مردم کار نمی کنند – آنها به همان اندازه در جریان نیستند.” به ویژه تحت تأثیر قرار گرفتند
به گفته محقق بازار یورومونیتور بین المللی ، جنرال میلز ، صاحب فروشگاه های میان وعده های طبیعت گرد و لاربار ، بزرگترین بازیکن در بازار جهانی اسنک بار به ارزش 16.7 میلیارد دلار در خرده فروشی است.
“نود گفت ،” مردم ، حداقل برای زمان زمان ، رژیم خود را متوقف کرده اند … تا همه چیز را از خود پذیرایی کنند ، “با توجه به مخلوط های دسر Betty Crocker در کمپانی های او ، شاهد افزایش بیش از 100 درصدی در روزهای ابتدایی همه گیر بود. . نودی گفت ، فروش محصولات میان وعده باید با سهولت قوانین قفل شدن بهبود یابد ، و خاطرنشان کرد: رکودها معمولاً باعث می شود افراد در مارک های ارزشمند ، جایی که بیشتر میله های آن بازی می کنند ، جستجو نکنند.
به اشتراک بگذارید: Facebook Twitter

صفحه تلنگر

WhatsApp کلیک کنید ایمیل کپی کنید