ویروس کرونا دارای آخرین صنایع است – اما به بازیهای ویدیویی قدرت چشمگیری داده است.
پیش بینی می شود درآمد صنعت بازی در سال جاری تقریباً 20 درصد افزایش یابد و به حدود 175 میلیارد دلار برسد ، زیرا پیش بینی های پیش بینی بازی ها به درمانی برای بی حوصلگی مصرف کنندگان قفل شده تبدیل شده است.
“با تشویق جمعیت برای ماندن در خانه و محدود کردن تعاملات اجتماعی ، مردم به طور دسته جمعی به بازی روی آورده اند” صنعت تجزیه و تحلیل صنعت Newzoo در پیش بینی سالانه خود این هفته گفت .
بازیکنان در سراسر جهان از بازی های ویدئویی نه تنها برای سرگرمی و فرار بلکه به عنوان راهی برای معاشرت استفاده کرده اند و به عناوین چند نفره خونسرد مانند “بچه های سقوط” و ” در میان ما ” به گفته تام ویجمن از Newzoo به بزرگترین بازدیدهای سال تبدیل شده است .
این شرکت پیش بینی می کند سال 2020 سالی پرچمدار باشد که رشد بیشتری برای بازار به دنبال خواهد داشت. Newzoo پس از افزایش پیش بینی امسال با حدود 16 میلیارد دلار ، درآمد 215 میلیارد دلاری بازی در سال 2023 ، در حدود 146 میلیارد دلار در سال 2019 ، پیش بینی می کند.
تقریباً نیمی از درآمد سال 2020 یا حدود 86 میلیارد دلار از طریق بازی های موبایل تأمین می شود ، که به دلیل “مانع کم ورود” و استفاده گسترده از تلفن های هوشمند برای بازیکنان جدید جذاب است.
اما Newzoo همچنین انتظار دارد که 21 درصد درآمد از کنسول های بازی افزایش یابد ، زیرا خرید و راه اندازی آنها بسیار آسان است و بودجه های بزرگ بازاریابی از آنها پشتیبانی می کند.
این امر با افزایش 209 درصدی سود که نینتندو این هفته به لطف افزایش فروش سیستم محبوب سوئیچ خود گزارش داد. مایکروسافت و سونی همچنین برای راه اندازی هفته آینده جدیدترین کنسول های خود ، Xbox Series X و PlayStation 5 آماده می شوند.
“به دنبال روند معمول قبل از انتشار نسل جدید ، انتظار داریم درآمد کنسول با پیش بینی راه اندازی کنسول های نسل بعدی ورودی کمتر باشد. اما همه گیری به عکس این عمل منجر شده است. “ویجمن در گزارش نیوزو نوشت.