در هنگام محبوبیت بالقوه خطرناکی در هنگام خاموش کردن ، پیش بینی می شود که فروش جهانی شامپاین با یک سوم کاهش یابد – معادل 100 میلیون بطری – در سال 2020 ، Champag
درآمد از دست رفته می تواند بیش از 1.7 میلیارد یورو (1.9 میلیارد دلار) در سال جاری باشد ، و رکود هیچ علامتی برای معکوس نشان نمی دهد.
ماکسیم توبرت ، رئیس CIVC گفت: “وقتی کسی شغل خود را از دست داد یا کسی در خانواده اش فوت کرد ، آنها نمی خواهند جشن بگیرند ، بنابراین ما مطمئناً خواهیم دید که این خطر برای چند سال به ما اصابت می کند.” >
این تخمین ها با افت 75 درصدی در ماه آوریل و مه انجام می شود. CIVC پیش بینی کرد که فروش تا پایان سال زیر تعطیلات باقی بماند ، اما تعطیلات جشن تفاوت کمی دارد
ژان ماری باریل ، رئیس توبارت گفت: این سازمان امیدوار است وقتی “هتل ها ، کافه ها و رستوران ها بازگشایی شوند و مردم به زندگی عادی و خوش بین تری بازگردند” اوضاع بهتر خواهد شد. ”
اما ، وی افزود ، “گفتن اینكه چقدر سریع اتفاق می افتد سخت است. ما در حال آماده سازی برای اوقات دشوار پیش رو هستیم. ”

را ببینید همچنین

6 سرویس ارائه دهنده الکل در NYC

این باید “شاد” را در “تشویق” شما قرار دهد. آنلاین …

رکود رکود آور سال سال رکود آور سال 2019 را دنبال می کند که تولید کنندگان شامپاین نزدیک به 300 میلیون بطری را به 5 میلیارد یورو فروختند.
توبرت گفت رشد مجدد در بازارهای كلیدی صادراتی مانند ایالات متحده امری فوری نخواهد بود ، به خصوص در كشورهایی كه افزایش شدید بیكاری باعث می شود مردم كمتر تمایل به افزایش شعله های خود داشته باشند. تأثیر ناکافی این است که اگر تاکستان ها بخواهند بطری های اضافی خود را در فروش معاملاتی بفروشند ، ممکن است قیمت برخی از شامپاین بعداً سقوط کند.
در تلاش برای کاهش سهام ، CIVC روز پنجشنبه تصمیم گرفت که بخشی از برداشت انگور امسال مجاز به بطری شدن تا سال 2022 نباشد.
این فقط فرانسه نیست که تحت تأثیر قرار گیرد. سازندگان گاوی اسپانیا نیز انتظار دارند که با برخورد شدید COVID-19 مواجه نشوند. اما تولیدکنندگان پروسسو ایتالیایی شاهد افزایش قیمت فروش بودند.
این امر مطابق با ارقامی است که نشان می دهد مردم معمولاً بیشتر در خانه می نوشند تا احساس انزوای خود را هنگام خاموش کردن راحت کنند.
فروش خارج از منزل ارواح در ایالات متحده نسبت به سال گذشته بیش از یک سوم (34.1٪) نسبت به سال گذشته برای مدت 9 هفته منتهی به 2 ماه مه ، طبق گفته شرکت تحقیقات بازار نیلسون. میزان فروش شراب 30.1٪ افزایش یافت در حالی که فروش آبجو 12.6٪ افزایش یافته است.
در ضمن ، فکر خود را برای مردم آفریقای جنوبی ، از آنجا که فروش الکل از زمان آغاز مسافت اجتماعی کاملاً ممنوع شده است. این قانون به منظور كاهش مشكلات از جمله حوادث رانندگی و خشونت خانگی اعمال شده است.
به اشتراک بگذارید: Facebook توییتر

صفحه تلنگر

WhatsApp ایمیل کپی کنید