فروش لگو در نیمه اول سال رونق گرفت زیرا کودکان و بزرگسالان به طور یکسان از بلوک های ساختاری علامت تجاری آن برای مقابله با بیماری همه گیر ویروس کرونا استفاده کردند.
این شرکت دانمارکی در میان قفل جهانی که منجر به تعطیلی خانواده ها در خانه هایشان برای کنترل شیوع COVID-19 می شود ، از افزایش 14 درصدی فروش مصرف کنندگان برای ژانویه تا ژوئن خبر داد.
“نیلز بی کریستینسن” مدیر عامل گروه لگو در بیانیه . “خانواده های بیشتری با آجرهای لگو مشغول بازی و یادگیری هستند و ما بیشتر از هر زمان دیگری شاهد بزرگسالان هستیم که از ساخت مجموعه های چالش برانگیز ما لذت می برند.”
مجموعه های “جنگ ستارگان” ، “هری پاتر” و پرنسس دیزنی با مضمون شاهزاده خانم در مدت شش ماه با همراهی بلوک های کلاسیک لگو به شدت اجرا شدند ، این شرکت گفت ، “جذابیت بازی لگو را برای طرفداران در هر سنی و علاقه نشان می دهد . ”
سیستم عامل های آنلاین Lego در میان شیوع همه گیر شاهد افزایش استفاده نیز بودند. دستورالعمل های ساخت دیجیتال آن در نیمه اول 2 میلیون بار بارگیری شد و پلت فرم تجارت الکترونیکی آن بیش از 100 میلیون بازدید کننده داشته است ، دو برابر بیشتر از مدت مشابه سال گذشته ، طبق گفته این شرکت.
افزایش فروش باعث شد سود عملیاتی لگو 11 درصد افزایش یابد و به 3.9 میلیارد کرون دانمارک (حدود 621.6 میلیون دلار) برسد. درآمد فقط در نیمه اول 7 درصد افزایش یافت و به 15.7 میلیارد کرون (تقریبا 2.5 میلیارد دلار) رسید زیرا خرده فروشان موجودی موجود را مصرف کردند زیرا لگو مجبور شد کارخانه های خود را در مکزیک و چین به طور موقت تعطیل کند.
Lego می گوید در راه افتتاح حدود 120 فروشگاه خرده فروشی جدید در سراسر جهان در سال 2020 علی رغم قفل شدن ناشی از ویروس است که بسیاری از مغازه ها را به طور موقت تعطیل می کند. این شرکت گفت که در نیمه اول سال 46 فروشگاه افتتاح کرده است ، از جمله 30 مورد در چین ، اولین کشور مورد حمله COVID-19.
با سیم های ارسال