غول مواد غذایی سوئیس Nestle بهترین رشد سه ماهه فروش خود را در تقریباً پنج سال در روز جمعه گزارش داد ، زیرا مصرف کنندگان کالاهایی مانند غذای حیوانات اهلی پورینا ، قهوه نسکافه و وعده های غذایی یخ زده را در آماده سازی برای قفل شدن کوروی ویروس.
فروش در آمریكای شمالی و اروپا به ویژه در ماه مارس بسیار قوی بود و به رشد كامل 4.3 درصد در سه ماه اول سال كمك كرد و انتظارات تحلیلگر را برای افزایش 3 درصدی ضرب و شتم كرد.
در آمریکای شمالی ، فروش مراقبت از پورینا پت با افزایش دو رقمی در حالی افزایش یافته است که نوشابه و قهوه مات دارای افزایش تک رقمی بالایی هستند.
این شرکت گفت ، در اروپا ، خاورمیانه و شمال آفریقا ، بیشتر دسته بندی محصولات نستله سهم بازار را به دست آوردند ، با اینکه رشته های Maggi خود عملکرد خوبی داشته اند.
مارک اشنایدر ، رئیس اجرایی گفت نستله در تلاش است تا با ویروس سازگار شود و از داشتن مواد اولیه کافی و ظرفیت کارخانه برای تأمین افزایش تقاضا ، اطمینان حاصل کند ، ضمن اینکه اقدامات احتیاطی را نیز علیه COVID-19 انجام می دهد.
اشنایدر در فراخوان تحلیلگران گفت: “به معنای واقعی کلمه از این امر تأثیر گرفته است.”
او پس از پایان بحران ، روند بهبود آهسته را پیش بینی کرد و همچنین هشدار داد که با افزایش اوضاع فروش از آنجا که اوضاع بی ثبات است و عادات خرید تغییر می کند ، هشدار داده شد.
اشنایدر همچنین گفت كه غیرممكن است بگوییم كه چه میزان از افزایش فروش به دلیل ذخیره مواد غذایی.
نستله در اواخر معاملات روز جمعه سهام خود را تقریباً 2 درصد افزایش داد و از شاخص تراشه آبی سوئیس بهتر بود.
تحلیلگران جفریس گفتند که Nestle همچنین از رقبا بهتر است و در 24.8 برابر درآمد پیش رو در مقایسه با 20.9 بار برای یونیلور و 14.5 بار برای Danone معامله می کند.
یونیلور روز پنج شنبه گفت فروش اصلی آن در سه ماهه اول ثابت است
یونیلور بیشتر در معرض بازارهای نوظهور قرار دارد که در آن تأثیر کروناویروس رمان برای اولین بار احساس شد و باعث شد که فشارهای سختگیرانه ای باعث کاهش هزینه های مصرف کننده شود.
برای نستله ، فروش اصلی در آسیا 4.6 درصد کاهش یافت زیرا مشتریان در چین از بیشتر رستوران ها و مغازه ها در بیشتر قسمتهای چهارم دوری می کردند ، اگرچه فروش آنلاین در آنجا پرش کرد.
را ببینید همچنین
هیچ کس در میان خوراکی ها – و آنچه واقعاً به آن احتیاج دارید ، هیچ کس نمی خواهد مواد غذایی را شگفت زده کند
همه بقالی ها از قفسه پرواز نمی کنند. نگاهی به …
این شرکت گفت: تقاضا در چین ، اولین کشوری که با COVID-19 برخورد کرد ، شروع به بهبودی کرد اما در سطح پیش از بحران نبود.
نستله گفت که با تمدید شرایط پرداخت و تعلیق هزینه های اجاره ماشین آلات قهوه ، یک برنامه 512 میلیون دلاری برای کمک به کافه ها و رستوران های مورد نیاز خود را راه اندازی کرده است.
نستله همچنین اعلام کرد که در حال بررسی گزینه های استراتژیک ، از جمله فروش شیرین بادام زمینی Yinlu و مشاغل فرنی کنسرو برنج در چین است.
این شرکت چشم انداز خود را برای سال نگه داشته است. این هدف ، پیشرفت مداوم در رشد فروش آلی را هدف قرار می دهد ، که تأثیر تملک یا واگذاری ، و حاشیه سود عملیاتی بالاتر را نشان می دهد.
اشنایدر افزود: نستله علیرغم وضعیت نامشخص ، به اهداف تصاحب نیز نگاه می کند
جان کاکس ، تحلیلگر کپلر چووروکس گفت: “این تعداد کاملی از اعداد بود و Nestle آشکارا برنده در مصرف مواد غذایی خانگی در طول بحران کوروی ویروس است ، با توجه به اینکه راهنمایی خود را حفظ کرده و سود سهام خود را می پردازد.”
با در نظر گرفتن تغییرات در سبد محصولات خود ، فروش کل برای سه ماه تا پایان ماه مارس با 6.2 درصد کاهش یافت و به 21.3 میلیارد دلار رسید ، عمدتا به دلیل فروش تجارت پوستی و بستنی آمریکا در سال گذشته. p>
به اشتراک بگذارید: Facebook Twitter
صفحه تلنگر
WhatsApp ایمیل span > کپی کنید