فیات کرایسلر دوشنبه در کارخانه Atessa در مرکز ایتالیا ، یک هفته قبل از اینکه کشور قصد دارد شروع به برداشتن یک قفل قفل ملی کنید برای محدود کردن شیوع coronavirus ایجاد کنید.
ایتالیا گفته است که اجازه می دهد کارخانه ها و سایت های ساختمان سازی از 4 ماه مه مجدداً افتتاح کنند ، زیرا پایان مرحله ای برای طولانی ترین قفل کورو ویروس اروپا را آماده می کند.
با این حال ، برخی از مشاغل که به عنوان “استراتژیک” تلقی می شوند و شرکتهای صادر کننده مجاز بودند فعالیت را زودتر از سر بگیرند تا خطر قطع شدن از زنجیره تولید و از دست دادن تجارت را کاهش دهند.
در کارخانه آتسا ، همه کارگران دمای دوشنبه خود را در ورودی آزمایش کردند
آتسا ، که توسط Sevel اداره می شود ، یک سرمایه گذاری 50-50 مشترک بین فیات کرایسلر و PSA فرانسه ، 6000 نفر را با تولید روزانه 1200 ویروس از پیش ویروس کار می کند. واحد ، که آن را به بزرگترین کارخانه مونتاژ ون در اروپا تبدیل می کند.
FCA گفت که طرح ها و دفاتر تولید دوباره تنظیم شده اند تا مسافت بیشتری بین کارگران برای رعایت قوانین بهداشت و ایمنی که خودروساز با اتحادیه ها توافق کرده بودند ، فراهم شود. به گفته آن ، اکثر کارمندان این کارخانه روز دوشنبه به سر کار خود بازگشتند.
در میان سایر اقدامات ، FCA کیت های ایمنی شخصی را ارائه داده است ، که شامل ماسک صورت ، دستکش و عینک محافظ است.
“ما روزانه با دولت ایتالیا و مقامات محلی همکاری کرده ایم تا برای بازگشت به تولید در ایتالیا آماده شویم ، در حالی که اطمینان می دهیم هیچ گونه مصالحی برای ایمنی هر کسی که در هر یک از تأسیسات یا دفاتر تولید ما کار می کند وجود ندارد.” مدیر ارشد عملیاتی منطقه EMEA ، پیترو گورلایر.
برخی دیگر از خودروسازان اروپایی نیز روز دوشنبه کارخانه ها را دوباره راه اندازی کردند
FCA در پاسخ به قوانین قفل کردن روم ، بلکه به دلیل کاهش تقاضا ، عملیات ایتالیایی خود را در اواسط ماه مارس متوقف کرد.
این شرکت افزود: بخش های کوچک چهار کارخانه FCA دیگر در ایتالیا روز دوشنبه برای تأمین قطعات Atessa ، کار خود را آغاز کردند.
هفته گذشته FCA اتحادیه ها را از برنامه های خود برای شروع مجدد در آتسا و دیگر سایت های ایتالیایی مطلع کرد.
این خودروساز همچنین روز دوشنبه کارهای مقدماتی خود را در کارخانه ملفی در جنوب ایتالیا برای توسعه نهایی خودروی هیبریدی جدید جیپ آغاز کرد ، به طور میانگین روزانه 750 کارگر در این هفته پیش بینی می شود و در کارخانه میرافیوریای تورین برای جدید الکتریکی 500 خود استفاده می شود. ماشین کوچک ، با حدود 250 کارگر در روز پیش بینی می شود
UNRAE ، که نماینده خودروسازان خارجی در ایتالیا است ، روز دوشنبه اعلام کرد که پیش بینی می شود ثبت نام خودرو در این ماه تا 98 درصد سقوط کند.
به اشتراک بگذارید: Facebook Twitter >

صفحه تلنگر

WhatsApp کلیک کنید Email کپی کردن