فیس بوک در یک هفته قبل از انتخابات ریاست جمهوری نوامبر در تلاش برای جلوگیری از اطلاعات غلط ، پذیرش تبلیغات سیاسی جدید را متوقف می کند.
این اقدام یکی از اقداماتی است که فیس بوک برای مقابله با سرکوب رای دهندگان و محافظت از یکپارچگی آرا مناقشه برانگیز در میان شیوع ویروس کرونا انجام خواهد داد ، مدیر عامل شرکت مارک زاکربرگ روز پنجشنبه اعلام کرد.
زوکربرگ ” این انتخابات طبق معمول تجارت نخواهد شد ” در یک پست طولانی در پروفایل فیس بوک خود نوشت. “همه ما مسئولیت محافظت از دموکراسی خود را داریم.”
فیس بوک قبلاً رویکرد laissez-faire را در مورد تبلیغات سیاسی اتخاذ کرده است و به سیاستمداران اجازه داد ادعاهای نادرست داشته باشند در تبلیغات خود. اما زاکربرگ ابراز نگرانی کرد که نامزدها بتوانند اظهارات ساختگی بدون فشار چشمگیر و نزدیک به روز انتخابات انجام دهند.
فیس بوک همچنان به کمپین ها اجازه می دهد تبلیغاتی را که قبل از هفته آخر قرار داده اند اجرا کند و نحوه هدف قرار دادن آنها را تنظیم کند ، اما زاکربرگ خاطرنشان کرد که آنها قبلاً در کتابخانه تبلیغات عمومی این پلتفرم منتشر شده اند “بنابراین هر کس ، از جمله بازرسان واقعیت و روزنامه نگاران ، می تواند آنها را موشکافی کند. ”

همچنین مراجعه کنید h4>

فیس بوک همچنان ادعاهای دروغین را در تبلیغات سیاسی h3> مجاز می داند

فیس بوک همچنان اجازه خواهد داد که مبارزات سیاسی ادعاهای نادرستی داشته باشند …

زاکربرگ گفت: تیتان رسانه های اجتماعی همچنین با تلاش برای تضعیف مشروعیت انتخاباتی که انتظار می رود بسیاری از آمریکایی ها به دلیل نگرانی های بهداشتی مربوط به ویروس کرونا رای دهند ، از طریق پست رأی می دهند.
زاکربرگ گفت ، پست های نامزدهای اعلام پیروزی در یک مسابقه قبل از شمارش همه آرا votes با برچسبی که حاکی از آن است که هنوز نتایج رسمی در دست نیست ، زده می شوند. وی افزود ، فیس بوک همچنین برچسبی را به محتوایی هدایت می کند که هدف آن “مشروعیت بخشیدن” از نتیجه انتخابات یا مشروعیت روش های رأی گیری است ، از جمله پست های “ادعا می کند که روش های قانونی رأی گیری منجر به تقلب می شود.”
زاکربرگ نوشت: “بسیاری از کارشناسان پیش بینی می کنند که ممکن است در شب انتخابات نتیجه نهایی نداشته باشیم.” “مهم است که ما از قبل برای این امکان آماده شویم و درک کنیم که با محاسبه نتایج نهایی ، یک دوره ادعا و ادعای متقابل شدید وجود دارد.”
دادو روویچ / رویترز
فیس بوک سریعاً چنین برچسبی را به صبح پنجشنبه اضافه کرد “رای گیری از طریق پست دارای سابقه طولانی در وثاقت در ایالات متحده است و همین امسال نیز پیش بینی می شود.”
رویکرد جدید فیس بوک آن را بیشتر مطابق با توییتر می کند ، که در ماه مه برچسب های بررسی واقعیت را به پست های ترامپ مربوط به رای گیری از طریق پست اضافه کرد. زاکربرگ انتقاد کرد که در آن زمان حرکت می کند و می گوید سیستم عامل های رسانه های اجتماعی نباید” داور حقیقت “باشند
به نظر می رسد که سرمایه دار میلیاردر فناوری پنجشنبه هنگامی که پیشنهاد کرد پست هایی که ادعاهای نادرست کلاهبرداری دارند باید واقعاً بررسی شوند ، راهپیمایی را پشت سر گذاشت.
زاکربرگ در یک مصاحبه با” CBS این صبح “.” ” به آن اضافه شود. ”
زوکربرگ گفت: فیس بوک همچنین محتوای حاوی اطلاعات نادرست درباره رأی گیری را حذف می کند ، از جمله پست هایی که ادعا می کنند در صورت رأی دادن افراد COVID-19 دریافت می کنند ، همراه با مواردی که “اظهارات نادرست ضمنی” انجام می دهند و می توانند مردم را درباره روند گمراه کنند. >
آندره والون سخنگوی شرکت گفت: فیس بوک سیاست های جدید خود را با استفاده از ترکیبی از هوش مصنوعی و بازبینی انسان اعمال خواهد کرد.
سهام فیس بوک پس از اعلامیه زاکربرگ سقوط کرد و از ساعت 1:04 بعد از ظهر حدود 5.1 درصد با 286.97 دلار کاهش داشت