فیس بوک اعلام کرد این هفته بسته به آنچه منتقدین آن را حلقه ای خیره کننده می نامند بسته می شود وقتی که درمورد تبلیغات سیاسی افشا می شود.
در حال پیشروی ، شبکه اجتماعی می گوید که برچسب های تبلیغاتی را که کاربران در فیدهای خود به اشتراک می گذارند ، برچسب می گذارد.
پیش از این ، تبلیغات سیاسی در صورت به اشتراک گذاشتن یک سیاستمدار از سلب مسئولیت “پرداخت شده توسط آنها” برخوردار بود ، اما هنگامی که کاربران تبلیغات را در فیدهای خودشان به اشتراک گذاشتند ، این برچسب ناپدید شد ، که منتقدین می گویند این نرم افزار را خراب کرده است و اجازه داده است تا اطلاعات غلط ادامه یابد. بررسی نشده است.
فیس بوک در سال 2018 پس از مواجهه با واکنش شدید به دلیل عدم جلوگیری از استفاده روسیه از شبکه های اجتماعی برای تأثیرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری 2016 ، این برچسب را ایجاد کرد.
سارا شیف ، مدیر محصول فیسبوک ، به رویترز گفت: “قبلاً فکر اینجا بود که اینها پست های ارگانیکی بودند ، بنابراین به این ترتیب لزوماً نیازی به اطلاعات در مورد تبلیغات نیستند.”
شیف گفت که فیس بوک در حال حاضر مهم است فاش کند اگر پستی که یک کاربر به اشتراک می گذارد “در یک نقطه تبلیغ بوده است” مهم باشد.
در اوایل ماه جاری ، فیس بوک رویکرد برچسب زدن مشابهی را برای رسانه های خبری دولتی معرفی کرد ، اما گاهی اوقات با اشتراک گذاری از بین می رود و وقتی کاربران پیوندهای خود را با آن رسانه ها ارسال می کنند ، ظاهر نمی شود.
این شرکت پیش از انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ 3 نوامبر خواستار تلاش های بیشتری برای مبارزه با اطلاعات ویروس دروغین است ، از جمله نامزد پیش فرض دموکرات جو بایدن ، که هفته گذشته از مارک زاکربرگ ، مدیر عامل فیس بوک خواست تا تصمیم خود را برای معافیت از تبلیغات سیاسی از عقب برگرداند. بررسی واقعیت.
زوكربرگ در پاسخ به ابزار شفافيت ، اظهار كرد كه رأي دهندگان بايد بتوانند بيانيه رهبران سياسي را كه بدون مانع بودند ، بررسي كنند.
با سیم پست