بچه های متحرک “فیلم SpongeBob: باب اسفنجی در حال اجرا” می شوند و از سینماها دور می شوند و در عوض در اواخر سال آینده بر روی تقاضای فیلم با کیفیت برتر شروع می شوند.
نسخه قبلی Paramount و Nickelodeon پیش از این قرار بود تا در تاریخ 7 آگوست به روی صفحه نقره بیایند و جزء اولین دسته فیلم های هالیوود بود که قرار بود در ماه های بعدی شروع به بازگشایی دوباره از قفل های کوروی ویروس کنند. ViacomCBS ، که مالک Paramount و Nickelodeon است ، روز دوشنبه برنامه های تغییر یافته را اعلام کرد.
Universal Pictures اولین کسی بود که در ماه مارس سینمای سینما را رها کرد و آنرا “Trolls: Tour World” مستقیماً به اجاره دیجیتال در سیستم عامل هایی مانند Apple TV ، Google Play و Amazon Prime Video با قیمت 19.99 دلار منتشر کرد. استودیو همچنین همین استراتژی اکران را با “King of Staten Island” اجرا کرد ، یک کمدی جدید به کارگردانی جود آپاتو که قرار بود در تاریخ 19 ژوئن به تماشاخانه ها برود.
بعد از دیدن موفقیت جریان “ترولز” ، برادران وارنر AT&T متعلق به AT & T صدای جیر جیر بچه های آینده” Scoob! ” مستقیم به دیجیتال در 15 مه ، روزی که به سینماها زده می شود ، با قیمت 19.99 دلار برای اجاره یا 24.99 دلار برای خرید.
زنجیرهای تئاتر سینما مانند AMC و Regal این اقدام را مورد انتقاد قرار داد و بویژه Universal Pictures را تهدید کرد ، و خاطرنشان کرد: در صورت ادامه ندادن پنجره اکران تئاتر ، فیلم های این استودیو را تحریم می کنند. تاکنون ، این تهدیدات تحقق نیافته است ، مانند زنجیره های فیلم در ماه آینده مشغول بازگشایی مجدد هستند مشاغل محاصره شده آنها.
در همین حال استودیوها که متعلق به مجامع بزرگتر رسانه ای هستند که خدمات پخش خود را انجام می دهند ، نیاز به یک جریان مداوم از مطالب جدید دارند. فیلم جدید “SpongeBob” نه تنها خانه ای را در سرویس پخش شرکت اصلی خود ، CBS All Access پیدا می کند ، بلکه تمام فصول تلویزیونی قبلی “Spongebob Squarepants” نیز در اوایل سال 2021 آغاز به کار خواهد کرد.