لگو این هفته کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی را برای مجموعه اسباب بازی های خود شامل افسران پلیس ، آتش نشانان ، جنایتکاران و حتی کاخ سفید به عنوان اعتراض به قتل جورج فلوید به چنگ آمریکا آورد.
سازنده آجر اسباب بازی دانمارکی به Rakuten Linkshare ، که بازاریابی خود را انجام می دهد ، دستور داد که لیست محصولات “ASAP” را با توجه به رویدادهای اخیر ، براساس ایمیل شرکت ، حذف کند.
مجموعه های تحت تأثیر شامل “نجات آتش نشانی برگر” ، “پلیس هلیکوپتر تعقیب” و همچنین “پلیس کامیون هیولا پلیس”. مجموعه مجموعه 100 دلار کاخ سفید نیز در فرمان لگو گنجانده شده است.
در نامه ایمیل به کتاب اسباب بازی ها ، که برای اولین بار از برنامه این شرکت خبر داد ، لگو گفت که درخواست آن بخشی از “تصمیم خود برای احترام به #BlackOutTuesday و مکث کردن مطالب در کانال های رسانه های اجتماعی ما در پاسخ به وقایع غم انگیز در ایالات متحده است.”
این اقدام پیش از توئیت روز چهارشنبه صورت گرفت که در آن شرکت متعهد شد 4 میلیون دلار به “سازمانهایی كه به حمایت از كودكان سیاهپوست و آموزش همه كودكان در مورد برابری نژادی اختصاص یافته است” اهدا كند. ”
“ما با جامعه سیاه در برابر نژادپرستی و نابرابری ایستاده ایم ،” صدای جیر جیر خوانده شده . “کارهای زیادی باید انجام شود.”
به اشتراک بگذارید: Facebook Twitter

صفحه تلنگر

WhatsApp ایمیل کپی