لطفا آیا Fairway واقعی بایستد؟
زنجیره سوپر مارکت ها که در ماه مارس Fairway Market را از ورشکستگی خریداری کرده است ، می گوید صاحبان سابق بقال بزرگ اپل در حال انجام روش های سایه بان برای سرقت مشتریان خود برای یک تجارت جدید بودند.
Village Super Market ، که فروشگاه های فروشگاه های زنجیره ای ShopRite را اداره می کند ، در دادخواست جدیدی ادعا می کند که صاحبان سابق شرکت Fairway در حال تعقیب دارایی هایی هستند که آنها در ورشکستگی فروخته شده اند – از جمله نام محبوب Fairway – برای فریب خریداران ناشناس برای خرج کردن پول در راه اندازی مواد غذایی به نام مواد غذایی تازه و فراتر از تخصص مواد غذایی.
مالکان سابق – یک نهاد تحت کنترل گلدمن ساکس وال استریت و از سال 2017 توسط مدیرعامل Abel Porter اداره می شد – حتی براساس دادخواست فدرال منهتن ، آگهی های مواد غذایی جدید خود را درست در کنار علائم Fairway در تعداد انگشت شماری از فروشگاه هایی که هنوز هم فعالیت می کنند آویزان کرده است. در تاریخ 30 ژوئیه
و آنها حاضر نیستند داده های با ارزش مشتری را که در ماه مارس به Village Super Market فروخته شده ، از جمله شماره تلفن و آدرس ایمیل ، که شامل شماره تلفن و نشانی ایمیل شده است ، بازگردانید ، دعوی دادخواست است.
Village Super Market در ماه مارس 76.2 میلیون دلار پرداخت کرد به خاطر نام Fairway ، کتابها و سوابق آن و پنج فروشگاه با ارزش آن ، از جمله پرچمداران Fairway در سمت وسترن منهتن ، که به عنوان یک غرفه میوه و سبزی در سال 1933 شروع به کار کرد.
اما فروشندگان دارند ادامه داد به فعالیت تعداد معدودی از فروشگاههایی که موفق به یافتن پیشنهاددهندگان نشده اند ، از جمله فروشگاه معروف آب نما در Red Hook. این جایی است که ادعای سردرگمی وجود دارد ، زیرا این فروشگاه ها تا چهار ماه پس از بسته شدن فروش در دهکده های فروشگاه نیازی به اسم Fairway نخواهند داشت – روندی که به نظر می رسد در ماه آوریل انجام شده است.
علاوه بر رد هوک ، آرم جدید در کنار علائم Fairway Market در فروشگاه های Westbury ، Douglaston و Stamford ، Connected به نمایش گذاشته شده است. این دادخواست می گوید ، این مارک جدید بر روی محصولاتی که در آن فروشگاه ها فروخته می شوند ، مانند پنیر Mozzarella تازه – و همچنین بخشنامه های تبلیغاتی آنلاین ، بستگی دارد.

در دادخواست ادعا می شود “استفاده همزمان از متهمین” از علائم مواد غذایی Fairway و Fresh و Beyond Special Grocer باعث ایجاد سردرگمی در بازار شده است. “مشتریانی که با هر دو علامت مواجه می شوند به اشتباه باور دارند که Fresh and Beyond Specialty Grocer یک برند جدید سوپر مارکت متعلق به [Fairway] است.”
دهکده به دلیل کلاهبرداری ، نقض علائم تجاری و رقابت ناعادلانه شکایت می کند – و کارشناسان می گویند که به نظر می رسد پرونده دارند.
“به نظر می رسد” مارک جدید برای تبدیل مشتریان موجود Fairway به مارک جدید ایجاد شده است ، که به نظر می رسد در تضاد مستقیم با توافق خرید است که Fairway با سوپر مارکت های دهی منعقد کرده است ، “مشاور بلیت خرده فروشی در مورد ادعاهای دادخواست گفت.
اگر این اتهامات صادق است ، “سوپر مارکت های دهکده قطعاً درست است ،” “به نظر می رسد ناامن و ظالمانه است که این مارک تجاری از حسن نیت و قدرت علامت تجاری Fairway برای جابجایی خریداران به فروشگاه های جدید استفاده می کند.”
بازار Fairway از اظهارنظر درباره این شکایت خودداری کرد و به نظر می رسد تا روز چهارشنبه آگهی ها حذف شده اند. یکی از کارشناسان صنعت درگیر ورشکستگی که می خواست نامشخص شود ، گمان می کند که مارک تازه و فراتر از آن ساخته شده است تا به فرید اجازه دهد فعالیت فروشگاه هایی را پیدا کند که خریداران را پیدا نکردند.

اما دادخواست صاحب ShopRite نشان می دهد كه آرم جدید تلاش جدی تری برای یك تجارت واقعی است – با توجه به اینكه صاحبان ورشكسته مارك مواد غذایی تازه و فراتر از تخصص مواد غذایی را در دفتر ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده در تاریخ 3 ژوئن برای “خدمات فروشگاه های مواد غذایی ثبت كردند. . ”
نهاد جدید همچنین اخیراً “VIP Club” ایجاد کرده است که به یک برنامه تلفن همراه مارک Fairway در وب سایت اپل پیوند داده و فروشگاه هایی را که هم اکنون دهکده آنها در آن قرار دارد ، لیست می کند.
آدام استین ساپیر ، کارشناس بدهی پریشانی ، موافق است و می گوید صاحبان سابق تا 15 آگوست باید تصمیم بگیرند “آیا می خواهند برخی دارایی های فیرویو را که فروخته نشده است ، از جمله مجوزهای مشروبات الکلی آن ، موجودی موجودی و شراب مرتبط با آن سازماندهی مجدد کنند.” p>
“به نظر می رسد که آنها مشاغل جدیدی را شروع می کنند.”