براساس یک گزارش ، یک رستوران رستوران کانزاس توانست از طریق برنامه تحویل غذا DoorDash مقداری سفارش خمیر را در پیتزا فروشی خود تهیه کند.
به گفته استراتژیست رانجان روی ، دوست صاحب رستوران ، که در مورد آن بلاگ نویسی کرده است .
“او هرگز با کسی از Doordash صحبت نکرده بود و پس از سال ها مقاومت در برابر آواز آژیر از درآمد زایمان ، مطمئناً نمی خواست لیست شود.” روی در پست وبلاگ خود نوشت: “DoorDash و Pizza Arbitrage.” >
روی گفت که صاحب بدلیل درایورهای تحویل ، از بررسیهای Yelp بد می شود و این برنامه پیتزا های خود را با نرخ صحیح نمی فروخت.
او نوشت: “او ناامید شد که مشتریان قیمت های نادرست را می دیدند. “پیتزایی که وی 24 دلار هزینه آن را داشت ، توسط Doordash به عنوان 16 دلار ذکر شده است.”

عکس عالمی عکس

تبلیغ

بعدی بعدی یک>
بستن

تاخیرهای جراحی سرطان ناشی از کروناویروس ممکن است باعث کشته شدن هزاران نفر شود

میزان مرگ کروناویروس احتمالاً فراتر از کسانی است که به طور مستقیم کشته شده اند …

3
نمایش نمایش پرده ای

Back
ادامه

به اشتراک بگذارید این: Facebook توییتر span >

صفحه تلنگر

WhatsApp ایمیل کپی کنید

تبلیغات

20 مه 2020

روی گفت که در آن زمان مشخص نیست که آیا این برنامه با تخفیف و یا برای دستیابی به مشتری ، قیمت های تخفیف را ارائه داده است.
اما صاحب فروشگاه پیتزا فرصتی را دید که بتواند از DoorDash درآمدزایی کند و به برخی از کیک ها دستور داد تا آن را امتحان کنند.
روی گفت: “اگر کسی می توانست 16 دلار پیتزا را به دورداش بپردازد ، و دورداش به رستوران خود 24 دلار پیتزا می پرداخت ، پس او باید به وضوح تمام پیتزا ها را از طریق Doordash سفارش دهد ، در تمام طول روز.” “شما می توانید خالص 8 دلار سود خالص برای هر پیتزا.”
فقط بعداً مالک متوجه شد که رستوران وی در تلاش برای سنجش تقاضای مشتری در برنامه قرار داده شده است.
“آنها یک دوره آزمایشی دارند که وب سایت رستوران را خراش می دهند و هیچ هزینه ای را برای هرکسی دریافت نمی کنند ، بنابراین می توانند با داده های سفارش مثبت به رستوران بروند و سپس رستوران را به سیستم عامل وصل کنند.” نوشت.
DoorDash به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد ، BBC گزارش داد .
به اشتراک بگذارید: Facebook Twitter

صفحه تلنگر

ایمیل کپی کنید