LONDON – خطوط طولانی در خیابان های انگلستان به عنوان مغازه هایی که کالاهایی را که در طول همه گیری عروق کرونوی ویروس در نظر گرفته نمی شوند ، مانند کفش ورزشی و اسباب بازی ، در کوچه و خیابان ها بازی می کردند ، روز دوشنبه برای اولین بار از زمان استقبال از انگلستان در اواخر ماه مارس به استقبال مشتریان رفت. / p>
گرسنه از تجربه خرده فروشی برای بهترین بخش از سه ماه ، خریداران به طور کلی به نظر می رسید که از انتظار فاصله اجتماعی برای ماندن دو متر (6-1 / 2 پا) از هم فاصله بگیرند زیرا در انتظار نوبت خود برای ورود به فروشگاه ها بودند. / p>
با این وجود همه جا نیست – فشار و لرزیدن در فروشگاه NikeTown در خیابان آکسفورد ، مشهور جهانی خرید لندن ، در هنگام بازگشایی مشهود بود.
برای دوستان Dionne Sumner و Olivia Copeland ، هر دو 25 ساله ، این یک تجربه بسیار منظم تر بود که آنها منتظر بودند تا در خرده فروشی لباس های محلی Prim Prim در لیورپول وارد لباس محلی بودجه خود شوند. با ورود به فروشگاه ساعت 8:30 صبح ، آنها حدود 15 دقیقه قبل از ورود به صف صف شدند.
کوپلند پس از هزینه بیش از 250 دلار گفت: “این برنامه ریزی شده است ، ما واقعاً آن را از دست داده ایم.” “بازگشت از خانه خوب است ، بهتر از آن است که در خانه گیر بیفتید.”
بازگشایی مغازه ها از روز دوشنبه ، از فروشگاه های بزرگ گرفته تا فروشندگان کتاب و خرده فروشان الکترونیکی ، فقط در انگلستان اعمال می شود. اسکاتلند و ولز رویکرد آزمایشی بیشتری را در پیش گرفته اند به سهولت محدودیت های coronavirus . هفته گذشته بازگشایی فروشگاه های ایرلند شمالی. روز دوشنبه انگلستان همچنین باغ وحش ها ، پارک های سافاری و سینماهای رانندگی را افتتاح کرد.
تجربه خرید جدید چیزی معمولی است
مغازه ها تعداد را محدود کرده و در حال فراهم کردن ضد عفونی کننده دستی در درب و همچنین ایجاد سیستم های ترافیک یک طرفه در داخل هستند. صفحه های پلاستیکی کارگران را از خریداران در پیشخوان های پرداخت محافظت می کنند و برخی از مغازه ها فقط کارت می گیرند ، نه پول نقد. در فروشگاه اپل واقع در خیابان رجنت در مرکز لندن ، کارکنان دمای مشتری را بررسی کردند و اصرار داشتند که روی صورت خود پوشانده شود
راجر شاکلز ، مدیر عامل Sewcraft ، یک مغازه کوچک مغازه ملبوس مردانه در شهر سویندون ، گفت که مردم قبل از ورود باید دست خود را ضد آب کنند.
“ما یک مغازه بسیار لامسه هستیم ، مردم برای اینکه بتوانند از آنچه می خرند ، ایده بگیرند و لمس کنند.”
همه مغازه ها در انگلستان بازگشایی نمی شوند. بسیاری می گویند که دستورالعمل های دوری اجتماعی بسیار دشوار است و از دولت انگلیس می خواهند که 2 متر نیاز را کاهش دهد.
منتقدان همچنین دولت را متهم کرده اند که با توجه به میزان بالای عفونت های روزانه کورو ویروس بسیار شتابزده است. گرچه روزانه میزان مرگ و میر ناشی از ویروس در این کشور به زیر مواردی که قبل از قفل قفل دیده شده اند کاهش یافته است ، نگرانی از سنبله دوم وجود دارد. به طور کلی ایالات متحده ، 41.698 مرگ و میر ناشی از کرو ویروس را به ثبت رسانده است ، سومین رتبه برتر در جهان در پشت ایالات متحده و برزیل است.
با توجه به تلاش دولت برای بازگشایی اقتصاد “به تدریج و با دقت” ، مشتریان به “معقول” ترغیب می شوند. آمار و ارقام هفته گذشته نشان داد که ایالات متحده فقط در آوریل 20٪ کاهش یافته است.
علیرغم بازگشایی ، انتظار نمی رود که قسمتهایی از سطح پیش از قفل بسته شوند
در خیابان آکسفورد لندن ، که به طور عادی با خریداران شلوغ شانه به شانه زندگی می کند ، مشاغل بسیاری از علائم را برای اطمینان از مسافت اجتماعی نصب کرده اند. برخی از پیاده روها گسترده تر شده و ایستگاه های دوچرخه ای اضافی برای تشویق خریداران به مسافرت به آنجا بدون استفاده از مترو زیرزمینی شهر ساخته شده است.
تقریباً هیچ توریستی در شهر وجود ندارد ، کل منطقه خرید و تئاتر West End لندن انتظار می رود این هفته فقط 10 تا 15٪ از مشتریان عادی خود را ببیند. گردشگران بین المللی اکنون پس از ورود به انگلیس با یک قرنطینه 14 روزه روبرو هستند
لیندا پیلکینگتون ، که صاحب یک بوتیک عطر عالی در سطح بالا از طراح و جواهرات فروشی لندن در خیابان باند است ، می گوید که تجربه خرید به ناچار از بین می رود زیرا رستوران ها ، تئاترها و سایر امکانات تفریحی بسته هستند. او انتظار انتقال بسیار کند به حالت عادی جدید را دارد.

را ببینید همچنین

WHO به انگلیس هشدار می دهد که قوانین قفل را بیشتر از بین ببرد

قفل ناشی از coronavirus در انگلیس نباید بیشتر باشد …

“مردم طرف اجتماعی خرید را دوست دارند. وقتی به خیابان باند و تمام مغازه های بزرگ برخورد کردید ، این یک رویداد هیجان انگیز است. ” “همه افرادی که برای نمایش می آیند به لندن ، و آخر هفته آن را می گذرانند ، آنجا نخواهند بود. این فقط یکسان نخواهد بود. ”
فروشگاه کوچک Pilkington ، Ormonde Jayne ، فقط یک بار می تواند یک مشتری را وارد کشور کند. خریداران تشویق می شوند تا دست خود را ضد عفونی کنند و هر بار که یک خریدار ترک می کند ، باید تمام فروشگاه را از بین ببرد.
مرور راهروها ممکن است از پیمایش آنلاین تغییر خوبی داشته باشد ، هرچند دست زدن به کالا ممکن است دلسرد شود و بسیاری از اتاق های در حال تعویض خارج از محدوده باشد.
جان لوئیس ، یک فروشگاه محبوب مشهور انگلیس با فروشگاه هایی در سراسر کشور ، امیدوار است که شماره های خریداران پایین را به یک مزیت تبدیل کند.
اندرو مورفی گفت: “امیدوارم با وجود اینکه فضای کلی با آنها کمی متفاوت خواهد بود ، آنچه در واقع پیدا می کنند نوعی تعجب دلپذیر است که آرام است ، دلپذیر است ، به خوبی مرتب شده است.” مدیر عملیات. “اما همچنان این تجربه واقعی خرید فیزیکی و کارهایی که نمی توانید بصورت آنلاین انجام دهید ، مزیت واقعی را بدست آورده است.”
برای جلب توجه خریداران با احتیاط ، فروشگاه بزرگ مجلل Selfridges برای اجرای سرگرمی هر کسی که در صف حضور دارد ، مجری خیابان را ترسیم کرده است ، در حالی که دی جی ها موسیقی را در داخل خود پخش می کنند تا همه چیز را زنده کنند. Selfridges گفت آخرین باری که مجبور شد درهای خود را ببندد ، در سال 1941 بود که در جریان جنگ جهانی دوم توسط یک بمب مورد اصابت قرار گرفت.
تحلیلگران می گویند ، همه گیر شدن سرعت بیشتری در خرید آنلاین تسریع کرده است ، به این دلیل که بسیاری از مشاغل برای زنده ماندن باید هزینه های اجاره را کاهش دهند. پل مارتین ، رئیس خرده فروشی ایالات متحده در KPMG ، معتقد است “مصرف کنندگان عادات جدیدی را شکل داده اند که می بینند کانال آنلاین همچنان برجسته تر به پیش می رود.”
به اشتراک بگذارید: Facebook Twitter

صفحه تلنگر

WhatsApp ایمیل کپی